Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken størrelse skal du strikke?Prøver å strikke votter ( rett frem og tilbake på rundpinne.) og har prøvd to ulike oppskrifter nå. Men jeg skjønner ikke bæret! Skulle gjerne hatt en t-skjeforklaring og gjerne med bilder! Noen som kan hjelpe?
Hvilken størrelse skal du strikke?
Bare si ifraOppskriften jeg har er nøstebarnvotter 3-5 år. Nå tror jeg at jeg skal få det til, mamma har vært her og hjulpet meg. Men tar gjerne imot hjelp likevel, for plutselig står jeg nok fast igjen![]()
HVa står du fast i da, har strikket endel av de votteneOppskriften jeg har er nøstebarnvotter 3-5 år. Nå tror jeg at jeg skal få det til, mamma har vært her og hjulpet meg. Men tar gjerne imot hjelp likevel, for plutselig står jeg nok fast igjen![]()
Kan godt hjelpe, men trenger litt mer info om hva problemet er. Har også minst en oppskrift på votter på to pinner om du trenger enda en.
Jeg bruker ikke Drops hvis jeg kan unngå det. Vet ikke hvordan videoene er, men oppskriftene er ofte mer forvirrende enn oppklarende.