Strikkedilla :)

Jeg strikker masse, både til meg selv og ting jeg gir i gaver. Synes det kjempeartig. Hekler også litt, men her er jeg nybegynner. Garnstudio har masse fine oppskifter pluss at jeg ploger gjennom en del blogger og finner masse fine oppskrifter der. Kanskje vi skulle ha en oppskrift-tråd som vi kan legge inn kun oppskrifter og evt resultat?

Det var en kjempegod ide :)

Jeg er fast strikker for alle venninnene, og har så langt bare strikket et av hvert plagg som har blitt bestilt, siden det arves rundt. Tipper jeg får tilbake noe av det som jeg allerede har strikket om det er brukendes :)

Men jeg har ikke sett noe særlig på hva jeg eventuelt skal strikke til min egen. Holder på med en Fana-kofte til en som liten som kommer i mai nå, og må vel kanskje gjøre den ferdig før jeg kan begynne på noe nytt...
Jeg er veldig flink til å starte strikkeprosjekter, og ikke så flink til å fullføre ;)

Jeg både strikker og hekler! Gleder meg til og begynne og strikke litt til den lille, men akkurat nå strikker jeg en kjole til vesle frøkna!

Har hatt strikkedilla leeenge jeg;) Akkurat ferdig med Mariustunika...så nå er jeg igang med første babyteppe;)
Fint om vi kunne dele litt oppskrifter ja!;)

Jeg kan ikke å strikke, men jeg holder på å lære meg å hekle. Så målet er å lære meg såpass at jeg kan hekle lit baby tøy.

Jeg strikker en del og hekler litt. Men overhodet ikke noe avanserte greier. Akkurat nå holder jeg på med ett babyteppe, men tenker at det ikke nødvendigvis er til meg selv. Begynte med det før jeg ble gravid, så blir muligens en gave;)

Skal bli ferdig med et pågående prosjekt ila par uker, å så skal jeg "få lov" å starte på et nytt. Har vært inne på nøstebarn-sidene å sett litt. Der var det noen nyfødt-luer som var aldeles skjønne..... Tror det blir neste prosjekt...

Back
Topp