Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er en hekler, men skal lære meg å strikke nå! Har kjøpt garn og skal prøve meg på en voksenlue først. Prøver å finne ut hvordan jeg kan fikse problemet dersom jeg mister en maske....... noen tips?
Ja, for det er nemlig jeg ganske flink på (å miste masker!) Uvant med to pinner vettuHekling er superkoselig, er så enkelt å lære. Nå hekler jeg ett stort sjal til mamma
![]()
Dersom noen har noen flotte strikke/hekleoppskrifter på babytøy/tepper, så kan vi jo dele her??!![]()
Jeg kan ikke strikke, men misunnelig på dere som kan!
Elsker å kle gutten min i hjemmestrikk.
Her kan verken jeg, bestemødre eller oldemødre strikke!
Men heldigvis så har de alle en haug med venniner så er veldig glad i å strikke![]()
Jeg begynte å strikke litt før jul. Før det hadde jeg bare strikket skjerf å slikt på skolen. Fikk søsteren min til å vise meg noen triks, og hvordan man legger opp og div. Har også en mor som har strikket i alle år, som jeg bruker å spørre dersom jeg står fast i en oppskrift. Egentlig ikke så vanskelig, men er greit å ha noen å spørre når man står fast![]()
Da er det kanskje håp for meg også,
men ja en nok en stor fordel å ha gode hjelpere i nærheten i starten.![]()