Strikkede klær til vinterbaby

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Hva foretrekker du? Jeg kommer nok til å strikke en god del, da jeg liker hjemmestikk, men en liten lite til en vinterbaby hadde vært fint å få hjelp med :D

Til min forrige vinterbaby hadde jeg en strikket dress, en strikket jakke, sokker og vanter. Luer likte jeg best å kjøpe for å få de vindtette (jeg syr ikke for) og for å unngå at det klør flott mye tett på ansiktet. Ellers har jeg brukt hjemmestrikkede pledd MYE til vår- og vinterbarn :-)

Det er så deilig med hjemmestrikk! Har forsåvidt brukt strikkede plagg mye når de er større også.

Jeg strikket jakker, bukser, luer, sokker og votter. Og tepper. Brukte hjemmestrikk daglig gjennom vinteren [emoji4]

Til vinterbaby er hjemmestrikket bilstolpose gull verdt. Jeg hadde det til minsten og brukte den hele tiden

Elsker hjemmestrikk, kommer til å strikke masse til babyen.

Kommer til å ønske hjemmestrikk til babyen til jul også. Rart å tenke på at vi blir én til før jul!

Jeg har tenkt å strikke litt babytøfler og sokker. Er ganske nybegynner på strikking da. Har heldigvis en mamma og svigermor som er glad i å strikke, så vi tenker å ønske oss en del strikk fra de [emoji4]

Elsker hjemmestrikk! Bare synd det ikke er noen strikkere i familien eller svigerfamilien, så da må jeg ordne det selv :-) Noen som har noen fine og enkle oppskrifter på lur? Kan strikke litt, men er ikke kjempedreven :-)

Et ullteppe er lett å lage og noe man ikke får for mange av! Gå til en garnbutikk å få hjelp til å finne egnet garn, pinnestr og antall masker :)

Elsker hjemmestrikk! Bare synd det ikke er noen strikkere i familien eller svigerfamilien, så da må jeg ordne det selv :) Noen som har noen fine og enkle oppskrifter på lur? Kan strikke litt, men er ikke kjempedreven :)
Kjøp deg klompelompebøkene.
Masse fine oppskrifter som ikke er for vanskelig. Og det er veldig godt forklart i de bøkene

Elsker hjemmestrikk! Bare synd det ikke er noen strikkere i familien eller svigerfamilien, så da må jeg ordne det selv :-) Noen som har noen fine og enkle oppskrifter på lur? Kan strikke litt, men er ikke kjempedreven :-)

Anbefaler Nøstebarnboka, Myk Start og Klompelompebøkene [emoji4] enkle og greie oppskrifter på anvendelige plagg til baby [emoji4]

Hjemmestrikk er gull verdt! [emoji4] Jeg kan ikke strikke selv, men gullgutten har en mormor som strikker så det gnistrer av strikkepinnene. Før han ble født hadde han sikkert 10 forskjellige sett/dresser.. Regner med pinnene går varme også denne gang [emoji12][emoji23][emoji6]

Jeg har en mor som er veldig flink og liker å strikke, så tror jeg kommer til å få masse fint strikketøy til lille [emoji173]️ Hun sa jeg bare kunne komme med bestillinger når jeg vet hvilke farger det skal være [emoji38]

Har både mormor, bestemor og oldemor til barna som strikker kjempemye. Har lært meg det selv også nå så blir masse strikk til lille <3 Har myye fra storebror og, men han kom i mai så nå må det strikkes små strikkaklær ^^

Vi fortalte det til min mamma og pappa i påsken. Og mamma er veldig flink til å strikke, så om et par uker skal vi kjøpe inn garn til hentesett[emoji4] Og ho sa at det bare er å komme på bestilling på mer. Så det er virkelig gull. Jobbet tidligere i barnehage, og så hvor deilig det var med hjemmestrikkete plagg under dressen, eller til å sove med i vogna.

Back
Topp