Strikke.

Den er ganske lett å strikke altså :) er kun rett og vrang omtrent hele veien :)

Har veldig lyst å strikke til lille, men det går litt treigt når jeg strikker så må sikkert begynne tidlig.. :p Hvordan er klompelompe for en som er ganske så nybegynner? De har så mye fint,men ser litt komplisert ut..

Har veldig lyst å strikke til lille, men det går litt treigt når jeg strikker så må sikkert begynne tidlig.. :p Hvordan er klompelompe for en som er ganske så nybegynner? De har så mye fint,men ser litt komplisert ut..
Spørs helt hva du skal strikke :) mye av det er ganske greit, men står litt dårlig forklart noen ganger :)

Begynner nok ikkje med noke prosjekter før etter OUL tenker eg. Kanskje noko små prosjekt som sokker eller ei lita lue.
Besteforeldrene kjem nok til og begynne med ein gang dei får nyheten

Jeg har kjøpt klompelompe bøkene nå, og håper jeg klarer å strikke noen Ok plagg. Og teppe :happy:

Jeg har kjøpt klompelompe bøkene nå, og håper jeg klarer å strikke noen Ok plagg. Og teppe :happy:

Jeg kjøpte de to første bøkene på tilbud i forrige uke. Jeg liker garnet deres godt, men jeg synes fargene er litt vel duse.

Syns klompelompe har mye fint men ikke alle oppskrifter som er like lette å forstå.. jeg har ikke begynt å strikke noe enda. Har en del prosjekt å gjøre ferdig først :shifty:

Jeg kjøpte de to første bøkene på tilbud i forrige uke. Jeg liker garnet deres godt, men jeg synes fargene er litt vel duse.

Jeg kjøpte og på tilbud :)
Jeg har ikke sett garnet i virkeligheten enda. Men det er mange farger å velge i. Tenkte å strikke en lue til frøkna mi først. Så begi meg på baby ting når andre har fått vite at jeg er gravid ;)

Syns klompelompe har mye fint men ikke alle oppskrifter som er like lette å forstå.. jeg har ikke begynt å strikke noe enda. Har en del prosjekt å gjøre ferdig først :shifty:

Godt å gjøre ferdig prosjekter først.

Det var noen oppskrifter jeg tenkte at mamma må forklare meg ;) Så jeg skjønner hva du mener.

Kanskje noen her kunne hjelpt meg litt? [emoji4] Driver å planlegger litt prosjekter i forholde til garnlageret. Noen som vet hvor gammelt babyen bør være før man tar i bruk alpakka garn?[emoji848]

Kanskje noen her kunne hjelpt meg litt? [emoji4] Driver å planlegger litt prosjekter i forholde til garnlageret. Noen som vet hvor gammelt babyen bør være før man tar i bruk alpakka garn?[emoji848]

Vet ikke, men ville uansett brukt alpakka i plagg som skal være utenpå noe annet og ikke inntil huden (f.eks jakke med body inni og bukse med strømpebukse inni), da det kan klø uansett alder.

Jeg skulle gjerne ha gjort det. Men tålmodigheten strekker ikke til. Ikke kan jeg å strikke heller [emoji28] har slått til med et par ullsokker til meg selv da, veldig hjemmelaget [emoji85]

Vet ikke, men ville uansett brukt alpakka i plagg som skal være utenpå noe annet og ikke inntil huden (f.eks jakke med body inni og bukse med strømpebukse inni), da det kan klø uansett alder.

Har hørt at du ikke skal bruke alpakka pga de er "hår"fiber og ikke sånn som ull. Så baby kan få fibrene i lungene. Derfor jeg lurte på når det var "trygt" å bruke [emoji4]

Har hørt at du ikke skal bruke alpakka pga de er "hår"fiber og ikke sånn som ull. Så baby kan få fibrene i lungene. Derfor jeg lurte på når det var "trygt" å bruke [emoji4]

Jeg finner ikke noe om det når jeg googler, sikker på at det ikke er en myte?

Jeg finner ikke noe om det når jeg googler, sikker på at det ikke er en myte?

Kan være.
Men vet at sykehus ikke tar imot alpakka strikkede klær til fortidelig fødte blant annet på grund av det. Mener å ha lest det et sted, men usikker på hvor[emoji848] blir plutselig mer usikker på å bruke alpakkasilk garnet mitt[emoji85]

Back
Topp