Den er ganske lett å strikke altså er kun rett og vrang omtrent hele veien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs helt hva du skal strikke mye av det er ganske greit, men står litt dårlig forklart noen gangerHar veldig lyst å strikke til lille, men det går litt treigt når jeg strikker så må sikkert begynne tidlig.. Hvordan er klompelompe for en som er ganske så nybegynner? De har så mye fint,men ser litt komplisert ut..
Det blir nok enkle småting i begynnelsen hvertfall, får se om jeg finner noe som ser enkelt utSpørs helt hva du skal strikke mye av det er ganske greit, men står litt dårlig forklart noen ganger
Jeg har kjøpt klompelompe bøkene nå, og håper jeg klarer å strikke noen Ok plagg. Og teppe
Jeg kjøpte de to første bøkene på tilbud i forrige uke. Jeg liker garnet deres godt, men jeg synes fargene er litt vel duse.
Syns klompelompe har mye fint men ikke alle oppskrifter som er like lette å forstå.. jeg har ikke begynt å strikke noe enda. Har en del prosjekt å gjøre ferdig først
Så fineVis vedlegget 237442
Da er de første plaggene ferdig. Blir det jente kan vi bruke begge, blir det gutt så gir jeg bort den rosa i gave
Kanskje noen her kunne hjelpt meg litt? [emoji4] Driver å planlegger litt prosjekter i forholde til garnlageret. Noen som vet hvor gammelt babyen bør være før man tar i bruk alpakka garn?[emoji848]
Vet ikke, men ville uansett brukt alpakka i plagg som skal være utenpå noe annet og ikke inntil huden (f.eks jakke med body inni og bukse med strømpebukse inni), da det kan klø uansett alder.
Har hørt at du ikke skal bruke alpakka pga de er "hår"fiber og ikke sånn som ull. Så baby kan få fibrene i lungene. Derfor jeg lurte på når det var "trygt" å bruke [emoji4]
Jeg finner ikke noe om det når jeg googler, sikker på at det ikke er en myte?