Strikke.

babygullet

Glad i forumet
Septembermødre <3
❤ Juliskattene 2018 ❤
Januarlykke 2020
Noen som har begynt å strikke til den lille enda? Eller syntes dere det er for tidlig? :)
Jeg har begynt å strikke et babyteppe fra klompelompe som jeg begynte på i dag :)

Hadde jeg kunnet strikke så hadde jeg nok startet, men får det ikke til[emoji85]
Synes det er så vanskelig å skjønne oppskrifter..
Vurderer om jeg skal prøve meg på nytt denne graviditeten[emoji85]

Jeg har veldig lyst. Har blandt annet alle klompelompebøkene. Men syntes det er litt tidlig. Begynte tidlig sist og det endte i ma. Så blir å vente en stund før jeg begynner på noe babyting. Har heldigvis flere påbegynte prosjekter liggende som må bli ferdig. Pluss masse planlagte julegaver. Men blir nokk å begynne på nyåret med strikk til spiren. Da er jeg over de magiske 12 ukene og føler meg forhåpentligvis tryggere.

Noen som har begynt å strikke til den lille enda? Eller syntes dere det er for tidlig? :)
Jeg har begynt å strikke et babyteppe fra klompelompe som jeg begynte på i dag :)
Hvilket teppe fra klompelompe? De har så utrolig mange fine.

Jeg begynte tidlig ved sist graviditet, så har en liten skuff med diverse ting som dessverre ikke er brukt enda. Heldigvis strikket jeg i nøytrale farger så håper å få brukt noe til denne spira selv om det blir motsatt årstid[emoji85]venter nok litt lenger denne gang:)

De er skikkelig fine de babyteppene i klompelompe, har alle bøkene eg også:) så lenge du har glede av å strikke synes ikke jeg det er for tidlig [emoji4]

Jeg begynte tidlig ved sist graviditet, så har en liten skuff med diverse ting som dessverre ikke er brukt enda. Heldigvis strikket jeg i nøytrale farger så håper å få brukt noe til denne spira selv om det blir motsatt årstid[emoji85]venter nok litt lenger denne gang:)

De er skikkelig fine de babyteppene i klompelompe, har alle bøkene eg også:) så lenge du har glede av å strikke synes ikke jeg det er for tidlig [emoji4]
Ja syntes det er koselig å strikke :) strikker den i grå så den passer både til jente og gutt :)

Har så mye annet jeg må strikke ferdig først.:) men straks jeg er ajour så begynner jeg til den nye lille.:)

Tror den heter koseteppe :)

Ååh! Det teppet er helt fantastisk. Jeg fikk av kusina mi til dattera mi da hun ble født i desember. Strikket ett til ei venninne som fikk i mars :)
Vurderer å starte på et nytt nå til mini, for jeg finner ikke vårt etter vi flyttet :(
98202143db9930065f4aef50335b540d.jpg

Jeg begynte i kveld, med kjappstrikka drakt i blå klompelompe merino.
Skulle noe skje, blir det en fin gave.

Jeg begynte i kveld, med kjappstrikka drakt i blå klompelompe merino.
Skulle noe skje, blir det en fin gave.

Jeg har strikket Marys roale svøb ❤️

Jeg har også strikket en dåpskjole fra Drops design... Begynte etter sist jul, i håp om at den en dag kunne brukes enten av oss eller evt. barnebarn senere ;)

Ååh! Det teppet er helt fantastisk. Jeg fikk av kusina mi til dattera mi da hun ble født i desember. Strikket ett til ei venninne som fikk i mars :)
Vurderer å starte på et nytt nå til mini, for jeg finner ikke vårt etter vi flyttet :(
98202143db9930065f4aef50335b540d.jpg
Fint teppe, å så fin baby:love7

Jeg starter nok snart med et pledd, men er hekling som er greia mi :)
Mye fint innen hekling. Jeg elsker amigurumi figurer. Lager mange av dem. Har planer om hjemmelaget uro og vognleke :)

• Liker
Reactions: M#
(Sniker fra prøver forumet, jeg skulle egentlig vært her men det gikk ikke veien for oss men håper på august baby nå)Jeg hekler mest og heklet mange plagg og et pledd til første, jeg håper jeg får tid og energi til å lage noe til den neste som kommer :)

Jeg begynner nok å strikke til frøet utover nyåret[emoji4] må fullføre strikkeprosjektene til storesøstrene og strikkede julegaver[emoji4]
Har begynt å tenke på hentesett. Men usikker på hvor mye strikk en juli baby kan ha i begynnelsen?[emoji848]

Back
Topp