Strikke strikke!!

Så fine klær! Den kjolen ser jo helt nydelig ut! Og hentesettet ser veldig fint ut også! Jammen er du flink til å strikke! Kan jeg spørre hvor du har kjoleoppskriften fra?

Var denne til meg? I så fall takk :)
Kjolemønsteret er et Sandnesgarn mønster, Tema 21 0-1 år
Er et nytt mønster er laget ut fra et gammelt mønster, men endret litt, jeg bruker her mønsterraporten fra den gamle kjolen (finner man også i oppskriftshefte), ellers strikker jeg med et helt annet garn så har prøvd å tilpasse str. litt etter det.

Var denne til meg? I så fall takk :)
Kjolemønsteret er et Sandnesgarn mønster, Tema 21 0-1 år
Er et nytt mønster er laget ut fra et gammelt mønster, men endret litt, jeg bruker her mønsterraporten fra den gamle kjolen (finner man også i oppskriftshefte), ellers strikker jeg med et helt annet garn så har prøvd å tilpasse str. litt etter det.
Jepp, den var til deg. Håper vi får et nytt bilde når denne er ferdig :) Jeg er ikke så flink selv, men prøver å finne oppskrifter som jeg kan gi til min mor ;)

Jippi!! Så gøy! :) :)
Å alt var suuuuper fint!! Flinka :) :)
Lurer på om det er den kjolen med rund "sal" ? Fra Sandnes garn ?? :)

Takk :)

Jakka som hører til heter jakke med rund sal, selve kjolen heter bare kjole i mini duett, men har jo rund sal ;)
Strikket den til niesen vår, men da etter det nye mønsteret og i den minste str. så den får vi også låne til lillerusket :)

Takk :)

Jakka som hører til heter jakke med rund sal, selve kjolen heter bare kjole i mini duett, men har jo rund sal ;)
Strikket den til niesen vår, men da etter det nye mønsteret og i den minste str. så den får vi også låne til lillerusket :)

Åå! Den er sååå fin!!! :) men såå irriterende at den stopper på
1år.. Snuppa mi er 4år.. Og bruker ca 6år i klær.. :p

Åå! Den er sååå fin!!! :) men såå irriterende at den stopper på
1år.. Snuppa mi er 4år.. Og bruker ca 6år i klær.. :p

Jeg strikker den i drops sitt babymerino garn og da blir den fort litt større, så har endret en del på mønsteret for at den ikke skal bli alt for vid, å få den opp til 6 år er nok allikevel litt jobb, men kunne glatt bare forlenget den og strikket 4 års str ;)

Back
Topp