Strikke strikke!!

Oboy!

Gift med forumet
Endelig klart å sette i gang på hentesettet til lille gutt ❤
Håper jeg blir ferdig.... ?? Er jo ikke så mangen ukene igjen.. Tida flyr i fra meg :p flere som strikker hentesett selv? :)

Her er en snik titt på lillegutt sin jakke..
ImageUploadedByBV Forum1370716074.935622.jpg

Så flink du er :) her er det min mor som strikker, og jeg gleder meg til å se hva hun kommer med. Hun skulle få lov å velge mønster og farge. Har valgt et teppe som hun strikker, og det er samme mønster som du har på jakken. Det er så fint :)

Sniker fra september... Nydelig mønster! Kan jeg spørre hvor det er fra? Kunne tenke meg det til tulla i magen....
Dette rekker du! :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Har streika hentejakke, men i et veldig enkelt mønster, for jeg har aldri strikka noe avanserte plagg før ;) så det var spennende, og så er den passende til babyborn dukka etter den har vært brukt ;P str nyfødt er pitteliiite ;)

Tusen takk :) :) så snille dere er :)

Det er fra Dale garn baby nr 277 ;)
Å lua som hører til er bare super søt! :)

Det kom det enda en forsmak på dine fantastiske plagg Oboy! Den så fantastisk fin ut. Jeg skulle ønske at jeg var så flink også, men må sette min lit til min mamma! Hun lagde Dr nydelig hentesett til storebror, så håper det kommer er fint et denne gangen også ;)

Helt nyyydelig var den!! Du er kjempe flink og den lille er heldig som får en slik fiiiin jakke!

Så flink du er :) Jeg er så heldig å ha en mamma som er super god på å strikke og har fått så mye fint til tutta mi :) veldig fornøyd med det,men skal nok prøve å få strikket noe selv en dag :)ImageUploadedByBV Forum1370727409.468356.jpgImageUploadedByBV Forum1370727438.669007.jpgImageUploadedByBV Forum1370727467.802865.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kjempe fint :)
Dette kan du å du blir nok ferdig :)
Svigermor har strikka rosa jakke til tulla her :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Nydelig;) nei strikker ikke det selv. Mye annet å strikke så det får bestemødrene sloss om;) har to sett fra sist en til jente å en til gutt.. Men om det blir jente har jeg VELDIG lyst på fn liten kjole ;)

Tusen takk alle sammen ❤ :)
Så snille dere er! :)

Det er veldig kjekkt å ha noen i familien som strikker ;) selv har jeg bestilt en jakke fra mamma :p :)

Så flink du er til å strikke :-) strikker selv et vognteppe til snuppa :-)

Jeg har strikket jakke, lue, sokker og tøfler til lille, strikket veldig lette mønster for å være sikker på å få det ferdig ettersom jeg har hatt karpaltunell syndrom i alle svangerskapene som har gjort strikking vanskelig etter hvert, men nå som jeg rakk og bli ferdig med både det og en bukse og genser til dukka til guttene er jeg i gang med en kjole i str 1 år med litt mer avansert mønster :P Har lyst til å strikke en kjole til når jeg er ferdig med den :)

Jeg har strikket jakke, lue, sokker og tøfler til lille, strikket veldig lette mønster for å være sikker på å få det ferdig ettersom jeg har hatt karpaltunell syndrom i alle svangerskapene som har gjort strikking vanskelig etter hvert, men nå som jeg rakk og bli ferdig med både det og en bukse og genser til dukka til guttene er jeg i gang med en kjole i str 1 år med litt mer avansert mønster :P Har lyst til å strikke en kjole til når jeg er ferdig med den :)

Så bra!! :) flink du er! :)
Hadde vært gøy å sett bilder! :) (viss du ikke allerede har lagt ut? Er litt vimms av meg :p hihi)

Så bra!! :) flink du er! :)
Hadde vært gøy å sett bilder! :) (viss du ikke allerede har lagt ut? Er litt vimms av meg :p hihi)

Da må jeg ta bilder først :P, men kan se om jeg ikke husker det i morgen :)

Da har jeg tatt bilder til ære for deg ;)

Her er kjolen jeg holder på med nå
IMG_9372.jpg

Ellers er det bilde av hentesettet og dukkeklærne, kom på at jeg hadde strikket truse til dukka også :P

IMG_9359.jpg IMG_9357.jpg IMG_9358.jpg IMG_9361.jpg

Så fine klær! Den kjolen ser jo helt nydelig ut! Og hentesettet ser veldig fint ut også! Jammen er du flink til å strikke! Kan jeg spørre hvor du har kjoleoppskriften fra?

Back
Topp