Strikke lappeteppe eller helt teppe til babyen?

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Hva ville dere gjort?

Det er vel en smakssak, og helt opp til deg selv. :) Jeg er ingen kjempefan av lappetepper, så jeg strikker hele tepper.

Det er vel en smakssak, og helt opp til deg selv. :) Jeg er ingen kjempefan av lappetepper, så jeg strikker hele tepper.
Ja, jeg tror det blir helt. Jeg orker ikke montering [emoji12] Har du strikket babyteppe? Hvor mange masker la du opp? Bruker pinne 5..

Ja, jeg tror det blir helt. Jeg orker ikke montering [emoji12] Har du strikket babyteppe? Hvor mange masker la du opp? Bruker pinne 5..

Jeg la opp 170 masker på pinne 6, strikker til det er ca. 80x120cm. Strikker bare riller, blir fluffy og fint. :)

Jeg orker heller ikke montering [emoji23]
Holder på med koseteppe fra klompelompe, der er det 128 masker på pinne 4,5. Men jeg strikker på pinne 5 [emoji5][emoji1362]

Tenk om jeg hadde våre så flink :p
Jeg bestiller heller fra andre :D
Har ikke sånne husmor egenskaper som strikking/hekling, eller sying :hungover:

Jeg liker også best hele tepper. Har nettopp lagt opp til ett på pinne 6, så skal jeg strikke ett til av samme slag, pluss ett med litt mer hullmønster og striper. :-)

Jeg foretrekker også å strikke hele tepper, mye mindre montering. :p Lappetepper blir aldri ferdige her, har et jeg begynte å hekle på for sånn ca to år siden, er bare halvveis enda. :p

Jeg har strikket det mjukeste teppe fra pickles, og holder på med byssanlullteppe fra klompelompe. :)

Jeg strikker også riller, men begynner med tre masker og så øker jeg en maske på hver pinne. Etter 1 1/2 nøste så feller jeg av en maske på hver pinne. Strikker på pinne syv med babyull.

Skal strikke helt. Men har bare ikke bestemt meg for hvilket

Strikker helteppe med flettemønster på pinne 5 i ull/alpakka-blanding fra Sandnes garn. Tenker å strikke et luftig teppe i tillegg til sommerbruk.

Back
Topp