strikke julekuler..

hirly

Gift med forumet
sånn som dette http://www.hobbyklubben.no/200/201.asp
Tror dere det hadde blitt fint??

Ja [:)] I hvert fall i sølv. Jeg vil ha!

Første året med juletre i kombinasjon med nysgjerrig unge i år.. Litt usikker på om jeg tørr å feste opp arvede kuler og ellers kuler i glass jeg er veldig glad i.. Går jo ann å henge de i vinduer og slikt istedet da.. men noe må vi jo ha på treet også. Tenkte at strikka kuler måtte være lurt.. men var i tvil om hvor fint det hadde blitt..

ingen flere som har kommentarer? Var ute etter meninger.. ikke nødvendigvis positive om en ikke mener de var fine!!

Likte ideen veldig godt jeg! Men ville kanskje gått for noen gulltråder innemellom, og kanskje noe annet mønster...Tror jammen jeg skal prøve meg på noe sånt!

Jeg er overhode ikke med på å pynte til jul med sølv og hvitt da! Her er det rødt, gull og grønt og det kommer det alltid til å være!!! [:D][8D]

FAABB6E9-BD4F-F14A-AEE0-0AC385FE5CF9
1.03.01

fant oppskrifter og bilder av strikka julekuler i julebladet til allers var det vel - de var veldig fine..
det var en heklet toppstjerne der også som jeg har bestilt av mamma [:D]

ORIGINAL: Dollface

fant oppskrifter og bilder av strikka julekuler i julebladet til allers var det vel - de var veldig fine..
det var en heklet toppstjerne der også som jeg har bestilt av mamma [:D]

var det noe i samme dur? ulike oppskrifter også?

ORIGINAL: Marit_mor

De var fine, men gav meg ingen jule-feeling dessverre... [8|]

bra du sier det! Var det pga mønsteret, det at de var strikket eller noe annet som gjorde det?

ORIGINAL: hirly

bra du sier det! Var det pga mønsteret, det at de var strikket eller noe annet som gjorde det?

Vet egentlig ikke... [8|]
Jeg er litt rar sånn, hehe- for jeg kjenner så godt om noe stemmer (for meg/huset mitt) liksom.. - men vi er alle forskjellige med ulik smak [:)]
De var veldig søte da [:)]

ORIGINAL: hirly

Vet egentlig ikke... [8|]
Jeg er litt rar sånn, hehe- for jeg kjenner så godt om noe stemmer (for meg/huset mitt) liksom.. - men vi er alle forskjellige med ulik smak [:)]
De var veldig søte da [:)]

klarte ikke helt å bestemme meg selv.. så var derfor jeg spurte :)

Back
Topp