Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende. gleder meg til å se Jeg holder på med lue som skal matche de lille blå sokkene jeg la utMorsomt jeg elsker slike bildetråder, selv om jeg ikke er så flink å legge inn bilder selv... Liker foreløpig å være litt anonym...
Driver å strikker på er lite sett till lille med bukse, jakke, luer og votter... Skal ta bilde når det er ferdig
Så spennende. gleder meg til å se Jeg holder på med lue som skal matche de lille blå sokkene jeg la ut
Vis vedlegget 153299
Bukse 0-3mnd
Eg har begynt på genseren. Syns den var hakke vanskeligere,i forhold til å forstå oppskriften. Men håper den blir bra til slutt
Ja var den begynnelsen eg slet med. Så har nok ikke økt nok. Må ta igjen nå. Håper bare ikke formen på genseren blir rar
Vis vedlegget 153474
Noen som har stikket denne før? Jeg får ikke til mønsteret forstår ikke hva jeg gjør feil
Økningen er vel nedover mot armene... For denne starter jo øverst ved halsen... Tror ikke du kan ta igjen det senere, men hvis du har strikket uten økning der det skal økes må du nesten ta opp igjen... Eller misforsto jeg nå?
Har ikke strikket den, men kan forsøke å hjelpe om du har mulighet for å forklare hva du gjør og hva som står i mønsteret
Vis vedlegget 153479
Gjør det som står, men mønsteret blir ikke sånn som på bildet prøvd mangen ganger men klarer ikke helt se hva jeg gjør feil
Jeg tok det opp igjen da jeg igjen ikke fikk det tilKan du også poste et bilde av hvordan mønsteret blir på det du her strikket?
Jeg tok det opp igjen da jeg igjen ikke fikk det til
Alltid kjedelig å ta opp igjen hva blir annerledes da? Hullene? Ofte når man strikker hullmønster kan man glemme et kast for eksempel og da vil jo maskeantallet forandre seg og det oppdager man ofte ikke før man har strikket noen pinner....