Aluni
Flørter med forumet
Fikk ikke sent Word eller PDF fil over på pm, så legger den til herTusen takk!!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ikke sent Word eller PDF fil over på pm, så legger den til herTusen takk!!!!![]()
Supert! Tusen takk ☺Fikk ikke sent Word eller PDF fil over på pm, så legger den til herTror den skal være grei nå, men hvis du finner noe feil så si gjerne i fra
![]()
Det går sakte men sikkert fremoverDette vognteppet har jeg begynt på![]()
Kjempefint!Jeg har akkurat begynt på dette teppet i lyserosaVis vedlegget 113622
Gleder meg til å se det ferdige produktetDa er jeg snart ferdig med mitt babyteppe/vognteppe, har kun ca 1 m og 20 cm igjen av blondekanten. Tar fryktelig lang tid syns jeg, men nå ser jeg endelig slutten på dette prosjektet. Ble ikke så værst heller![]()
Den var jo kjempesøt, syns du har vært kjempeflink hvis du har lært å hekle underveisEr det noen som har tid til håndarbeid nå når knøttene våre begynner å bli noen mnd gamle? Jeg har heklet denne kjolen til snuppa miHar tatt langt tid, har lært meg å hekle underveis..
![]()