Strikke/hekletråd

Jeg begynte på et heklet babyteppe for lenge siden. Tenkte det var greit å ha i tilfelle noen jeg kjenner blir gravid. Nå ser det ut som om jeg beholder det selv :p

Må bare hekle kanten rundt teppet så er jeg ferdig. Kan legge ut bilde da :)

ImageUploadedByBV Forum1417541535.947765.jpg

Begynte for noen år siden på dette teppet, det skal jeg strikke ferdig til babyen nå :-)

• Liker
Reactions: hs
Jeg elsker å strikke, hekle og sy:) strikka mye til gutten vår før han ble født og har i det siste strikka/hekla mye til venner og familie som har fått barn. Nå gleder jeg meg veldig til å lage noe til lille spira:)
Nå går vi jo inn i en perfekt håndarbeidstid;)

Vil tro jeg kaster meg over strikkinga når jeg føler at ting er "trygt nok" til det :D
Mamma og svigertiger er også ivrige strikkere, så regner med at slike ting ikke blir noen mangelvare ;)

Kommet nok til å strikke noe etterhvert, men venter til uti januar. Nå går det i julegaver.

Jeg er litt nybegynner der enda, oppskriftene er fortsatt litt gresk for meg men med litt hjelp klarer jeg det:) strikker veldig jevnt da:)

klarer ikke mønster enda:/ men ikke prøvd så mye på det heller da:p

Dette vognteppet har jeg begynt på :)
Å strikke dette er veldig slitsomt for man må følge med på mønsteret hele tiden!
Derfor har jeg begynt på en marius ullbukse til minstemann sånn at jeg har strikketøy jeg kan holde på med og samtidig være litt sosial :)

Å strikke dette er veldig slitsomt for man må følge med på mønsteret hele tiden!
Derfor har jeg begynt på en marius ullbukse til minstemann sånn at jeg har strikketøy jeg kan holde på med og samtidig være litt sosial :)
Er ikke marius ullbukse mye mønster??

jeg vurderer å strikke blå ribb nederst og ikke rød, men vi får se :)

jeg vurderer å strikke blå ribb nederst og ikke rød, men vi får se :)
så fin bukse:)
tror jeg ville sløyfet alt det røde da om jeg skulle ha strikket blå ribb:)