strikka klær:)

solstreif

Glad i forumet
Jeg bare elsker hjemme laga klær. strikka og hekla klær. lager noe selv og oldemor lager noe..
men vet jo at mange ikke har noen som kan lage sånne ting, og føler bare for å nevne noe jeg fant på finn:)
(folk pleier jo å legge ut når de finner salg eller bra ting;) )
er non damer som strikker for salg der, har kjøpt et sett av de og er super fornøyd, å skal kjøpe mer nå. men sliter med å bestemme meg for hvilke sett hehe.
de har mye tøy for en billig penge. 300-400 kr sette. å da er det ok str på sette altså. er jakke,bukse,sokker og lue..noen sett med kjole og votter også...
legger med en link så dere ser hvorfor jeg er helt forelska. de har liksom litt anderledens sett.
ikke sånt som alle andre har.
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=32393305

Ja det er herlig med hjemmelagd klær. Har akkurat begynt ned tynt ull teppe til beibisen, men lurer på om jeg blir ferdig i tide. Jeg er ikke akkurat veldig rask og dessuten er jeg midt i ett bygge prosjekt av stellebord og pynt til den. Føler jeg har tatt for mye på meg, men koselig lell

Fra mobil enhet

Jeg bare elsker hjemme laga klær. strikka og hekla klær. lager noe selv og oldemor lager noe..
men vet jo at mange ikke har noen som kan lage sånne ting, og føler bare for å nevne noe jeg fant på finn:)
(folk pleier jo å legge ut når de finner salg eller bra ting;) )
er non damer som strikker for salg der, har kjøpt et sett av de og er super fornøyd, å skal kjøpe mer nå. men sliter med å bestemme meg for hvilke sett hehe.
de har mye tøy for en billig penge. 300-400 kr sette. å da er det ok str på sette altså. er jakke,bukse,sokker og lue..noen sett med kjole og votter også...
legger med en link så dere ser hvorfor jeg er helt forelska. de har liksom litt anderledens sett.
ikke sånt som alle andre har.
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=32393305

Hva er det strikket i? Ser ut som akryl, derfor jeg spør :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så mye fint det var. Det er helt herlig med hjemme laget ting. Er heldig som har 3 stk som strikker til bebisen min. Bare en som har sagt det men regner med at det kommer noe fra de andre og;)

Hva er det strikket i? Ser ut som akryl, derfor jeg spør :)

Sent from my iPhone using BV Forum
det kommer ann på plaggene. jeg spør for hvert plagg jeg bestiller. det første sette jeg fikk er ull.
men kommer nok ann på hvilke produkt du velger. de er veldi greie på å svare på spm)

Back
Topp