strikk????

stineliten

Glad i forumet
få se hva dere har strikket da:) debuterr med sokker her nå, syns det er litt vanskelig, men trenger litt inspirasjon, så hiv ut noen bilder!!!!!!!!!!!!

er det bare jeg som strikker her???

Jeg og strikker...men som ~sam~ sier er det sån høst og vintersyssel...har ikke bilder av det jeg har strikket, men det går stort sett i sokker, bukser, gensere, luer, votter og dresser...

Strikker masse, men har dessverre lite bilder av det jeg har strikket. Men fant noen iallefall

OJ, de bildene ble STORE!!!

ORIGINAL: Kiwi78

Strikker masse, men har dessverre lite bilder av det jeg har strikket. Men fant noen iallefall

digga den kjolen.
strekke du på bestilling?[8D]
æ kan strekke men gidda ikkje (har ikkje tid heller)

Jeg strikker litt. Har ikke strikka siden i vinter nå da. [;)] Men har tenkt å begynne på et nytt prosjekt snart.. Denne genseren strikka jeg til lillegutt. Liker fargene veldig godt. Strikka likens til tanteungen min, i lilla (jente). [:)]

ORIGINAL: nemi.marselia

ORIGINAL: Kiwi78

digga den kjolen.
strekke du på bestilling?[8D]
æ kan strekke men gidda ikkje (har ikkje tid heller)

Har dessverre ikke tid til å strikke på bestilling nå i disse tider. Nok å henge fingrene i med lillegutt gitt!

så masse fint dere har laget da. jeg sitter fast med sokkene jeg:( får det ikke til[8|]
men øvelse gjør mester, så får bare vente til mama komemr jeg hjem fra ferie så hun kan hjelpe[:D]

Blir litt strikking her også[;)] Er sykemeldt og kan ikke gjøre så mye, så må gjøre noe for å få tida til å gå!
Har ikke bilder av så mye da, men her er noe:

Kjekt å se hva dere andre lager!!! Får aldri nok inspirasjon[:)]

Back
Topp