Strikk?

Hekler vognteppe med bamsemotiv:)


Venter et lite gull i februar 2014!
 
Skulle gjerne strikker noe, men jeg kan det faktisk ikke ;) Så svigermor spurte meg i dag om hun skulle lære meg det :) Takket pent ja :p



- Flittig bruker av app'en ;)
 
Ååå du må legge ut bilde!:)


Termin 09.februar med første frøet:)
Kan legge ut når jeg har begynt monteringen, nå er det bare en masse firkanter :)


Venter et lite gull i februar 2014!
 
ImageUploadedByBV Forum1377379772.762060.jpg
Har ikke kommet lenger, men sånn ser et panel ut:) så skal alle kantes med beige, monteres og så hekler jeg bord rundt hele til slutt.


Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
 
Vis vedlegget 27735
Har ikke kommet lenger, men sånn ser et panel ut:) så skal alle kantes med beige, monteres og så hekler jeg bord rundt hele til slutt.


Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
Det var utrolig søtt!!:) gleder meg til å se resultatet:)! Fant du oppskrift på nett?


Termin 09.februar med første frøet:)
 
Det var utrolig søtt!!:) gleder meg til å se resultatet:)! Fant du oppskrift på nett?


Termin 09.februar med første frøet:)
Jeg så et bilde av et pledd på nett som jeg har tatt utgangspunkt i, men hekler uten mønster :)


Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
 
Jeg så et bilde av et pledd på nett som jeg har tatt utgangspunkt i, men hekler uten mønster :)


Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
Så flink du er! Det hadde ikke jeg klart:p


Termin 09.februar med første frøet:)
 
Så flink du er! Det hadde ikke jeg klart:p


Termin 09.februar med første frøet:)
Uff, nei, jeg er virkelig ingen avansert hekler:p det er bare stavmasker og luftmasker. Jeg brukte laaaang tid på den første før jeg fikk bamsen som jeg ville ha den, men når jeg fikk til tellingen så var det enkelt :)


Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
 
Uff, nei, jeg er virkelig ingen avansert hekler:p det er bare stavmasker og luftmasker. Jeg brukte laaaang tid på den første før jeg fikk bamsen som jeg ville ha den, men når jeg fikk til tellingen så var det enkelt :)


Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
Ja det ervel første rute som er vanskeligst:p jeg venter på disse to oppskriftene i posten:) gleder meg til å ha litt variasjon fra dåpskjolen:p
ImageUploadedByBV Forum1377381594.486422.jpgImageUploadedByBV Forum1377381601.292306.jpg


Termin 09.februar med første frøet:)
 
Ja det ervel første rute som er vanskeligst:p jeg venter på disse to oppskriftene i posten:) gleder meg til å ha litt variasjon fra dåpskjolen:p
Vis vedlegget 27737Vis vedlegget 27738


Termin 09.februar med første frøet:)
Så nydelige! Tenkte jeg skulle prøve meg på noe sånt etterhvert jeg og :) så kjekt å putle med nå i ventetiden.


Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
 
Så nydelige! Tenkte jeg skulle prøve meg på noe sånt etterhvert jeg og :) så kjekt å putle med nå i ventetiden.


Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
Ja det er veldig kjekt med redebygging!:) hihi


Termin 09.februar med første frøet:)
 
Nei jeg er ikke noe flink. Mamma sa hun måtte vel begynne å strikke snart og lurte på hva jeg ville ha. Jeg sa jeg ville ha hentesett - men vent til onsdag så vi (forhåpentligvis) vet kjønnet. Hun hadde allerede kjøpt inn rosa :p Har en del hjemmestrikk etter eldste. Kofte med lue i str 3 mnd. Ellers kofte og ullbukser og lue i 1-3 år
 
Jeg har ikke begynt enda, men tenkte jeg skulle finne frem strikkepinnene snart ;)
Tenkte jeg skulle strikke bukse og jakke, og kanskje et vognteppe :)
Har ikke funnet mønster helt enda, men vet sånn ca hva jeg er ute etter. Vil vite kjønnet først også :p
 
Så flink dere er, som har begynt å strikke/hekle allerede! Jeg har ikke startet enda, men min mor har begynt med et hentesett. Jeg tror jeg må lete etter mønster og se om jeg kommer meg i gang med noe, hyggelig med litt håndarbeid når høsten/vinteren kommer. Legg gjerne ut bilder dere som har av det dere har begynt på eller planlegger å starte på, inspirerende å se! :)
 
Jeg kan strikke, men er fy så dårlig. Og jeg gir alt for fort opp. Men nå har jeg kanskje motivasjon til å begynne? Hehe, har litt lyst å strikke ett teppe til bebi, men venter til ultralyden på onsdag :)
 
Back
Topp