Strikk under sko

SHS

Elsker forumet
Hva gjør man nå strikken på uteklærne, som går under skoen, blir slitt? Er det mulig å få kjøpt nye?

Ja, du får kjøpt slik strikk i de fleste butikker som selger garn og stoff

SeHvaSomSkjer! skrev:

Takk for svar, da må jeg sjekke det. Håper den jeg kjøper er av bedre kvalitet enn den som følger med. Den ble fort slitt får en si...

888 skrev:

SeHvaSomSkjer! skrev:

Takk for svar, da må jeg sjekke det. Håper den jeg kjøper er av bedre kvalitet enn den som følger med. Den ble fort slitt får en si...

Du får kjøpt dem i metervis så er nok lurt å kjøpe en meter eller to;) Men det er viktig at strikken er passe stram slik at den havner i "skåret" eller hva eg skal kalle det og ikke blir tråkket på. Hvis den er litt for slak havner den gjerne under gangflaten og da blir den fort slitt

på barneutstyrsbutikker kan du også kjøpe slik "strikk" laget av gummi, kanskje de holder lenger? de har både fra reflex og reima

Om du har barneutstyrsforretning i nærheten av der du bor, ville jeg dratt dit for å kjøpe forstrikker av gummi. De holder, i motsetning til fotstrikkene som er laget av hullstrikk (hm, hva heter det igjen? Husker ikke i farten). Har selv et lager med slike gummistrikker som er kjøpt på Junior Barneklær, Babyshop og Barnas Hus. De selger det i de fleste lignende butikker.

Her i trondheim selger de sånne strikk på Rema!

De har de liggende ved kassene på barnas hus. Sånne i gummi. Tror de koster 40 kr for et par. 

jeg fikk en del av de i gummi gratis fra troll da jeg sende mail og lurte på hvor de kunne kjøpes.

jeg har kjøpt slik strikk på europris

Back
Topp