strietang/rettetang???

chriz

Gift med forumet
vet det var en tråd her for lenge siden. men finner den ikke. så uansett. hvilken strietang var det dere annbefalte å evt kor kan man få kjøpt den billig?

Vet ikke hvem som var best jeg, men du får kjøpt ei på clas ohlson for 199 som ei jeg kjenner er fornøyd med,type keramisk...[;)]

Om du vil ha en skikkelig tang anbefaler jeg og GHD, og vet mange her inne gjør det samme. Den koster vel rundt 1800 i Norge, men på feks. www.feelunique.com kan du få den for rundt 1000lappen. OM du må betale toll så sender du inn kvitteringen til dem på mail så får du tollen igjen. [:)]

Uten tvil GHD. [:)] Det finnes nok litt rimeligere rundtom på nettet, bare ta å google deg frem. Den koster ca 2800 kr i salong, så finner du den til 1000 er jo det et kupp!
Ville aldri brukt varmeverktøy i håret fra CO, men det er meg.

ORIGINAL: Labambie

Uten tvil GHD. [:)] Det finnes nok litt rimeligere rundtom på nettet, bare ta å google deg frem. Den koster ca 2800 kr i salong, så finner du den til 1000 er jo det et kupp!
Ville aldri brukt varmeverktøy i håret fra CO, men det er meg.

Kostet 1800 på de fleste salonger jeg var innom når jeg leita etter min, var ikke noe tilbud heller. Men, for alt jeg vet kan de ha steget [:)]

Og forresten; vær forsiktig! Mange fake GHD der ute, så kjøp fra forhandler, ikke ebay o.l uten at du vet det er ekte vare!

Back
Topp