stresset......

mamms 86

Andre møte med forumet
min datter skal døpes den 20.08... og det e stress med masse planlegging.... føler jeg ikke har noe under kontroll. og samboeren min e ikke noe hjelpsom, han sier bare det at det e kjerring jobb. blir så sur...[:@][:@] men men dt e typisk mannfolk synes jeg, skal bare være med på gøyen.... men men håper alt går bra.... har dere noen gøde råd om planlegging av dåp.???? og det skal ikke koste så veldig mye.... vi skal ha et enkelt besøk etter kirken. men føler det e så mye forde.... [:'(][:'(]

Stress ned er første bud[;)] Har du folk rundt deg til å bake kake? Deleger ut all kakebaking til venner, familie og naboer[:D] 
Hva har du slags tanker om samlingen etter kirka?

vi tenkte bare et lite besøk med familie. med kaffe og kaker... men er ganske mye når du nesten står alene. men skal få fart på samboeren min, han får ikke bare sitte der. har noen i familien og venner som skal bke, men vi er ganske stor familie, så må ha litt kaker, son at det er nok til alle[:)]
men skal sikkert gå fint. kjennner du noen som trenger barnevogn?????[:D][:D]

Ikke gøy å stresse sånn og ha en mann som ikke engasjerer seg nei [8D]
Håper at all planlegging har gått fint! For nå er jo den store dagen i morgen [:D]
Derfor vil jeg

ønske deg masse lykke til med dåpsdagen i morgen!

Håper alt går fint slik at det blir en super dag!!

Ja lykke til i morgen! Var du stressa før er det sikkert ikke bedre nå dagen før dagen[;)]

Lykke til i morgen - det går nok bra skal du se[:)]

Lykke til i morgen [;)]

Lykke til imorgen!!

Håper dere får en flott dag!![:D]

Back
Topp