Stresset!!!!

ønskebarnet 81

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Hei! Er i uke7+5.Og har i det siste oppdaget litt blod på papiret når jeg er på do.Har ikke smerter.Er det noen som har opplevd dette selv?Er det noe og bekymre seg over eller er det bare jeg som stresser?

Hei! Tror ikke du trenger bekymre deg mye. Opplevde det samme selv,to ganger tidlig i svangerskapet,gikk fint. Men er du i tvil i morgen tidlig så ringer du fastlegen din :)

Man er veldig skjør nedentil, å vis man feks presser litt el. Kan man sprekke blodkar og da vil man gjerne blø litt. Så lenge det bare er når du er på do og ikke store megde og uten smerter. Ville jeg prøvd å slappe litt av :) føler du deg urolig, kan du kontakte lege å høre hva de tror eller en jordmor i morgen.

Det skjedde meg med i forrige svangerskap også, både i uke 6 og i uke 20-og noe. Gikk fint. Så behøver jo ikke bety noe.

Hei! Tror ikke du trenger bekymre deg mye. Opplevde det samme selv,to ganger tidlig i svangerskapet,gikk fint. Men er du i tvil i morgen tidlig så ringer du fastlegen din :)
Jeg mistet første gang. Tok kontakt med fastlegen da jeg blødde, kunne like så godt klødd meg et visst sted... Lykke til videre sa han. :p

Takk for svar.Tror jeg prøver fastlegen min.Gruer meg litt siden hun virker så uerfaren...Men men...

Jeg har blødd i begge mine svangerskap. Helt til uke 24 faktisk.

Kunne blø bare jeg hosta kraftig eller trente osv.

Så lenge du ikke blør mye eller har smerter er det nok ikke noe å bekymre seg for.

Det er dessuten ikke noe de kan gjøre fra eller til.

Jeg mistet første gang. Tok kontakt med fastlegen da jeg blødde, kunne like så godt klødd meg et visst sted... Lykke til videre sa han. :p
Jeg har blødd i begge mine svangerskap. Helt til uke 24 faktisk.

Kunne blø bare jeg hosta kraftig eller trente osv.

Så lenge du ikke blør mye eller har smerter er det nok ikke noe å bekymre seg for.

Det er dessuten ikke noe de kan gjøre fra eller til.
Fikk du noe forklaring på hvorfor du blødde da?

Fikk nesten sammexsvaret som du fikk når jeg ringte på legevakta når jeg oppdaget dette første gangen:banghead:

Fikk du noe forklaring på hvorfor du blødde da?
Nei.
Første svangerskap var jeg hos legen og de kjente på magen og litt sånn. De mente det var pga hostingen. Var så forkjølet.

Sjekket det aldri mer opp det svangerskapet. Etterhvert kjente jeg jo bevegelser også, og da visste jeg jo at det var i orden.

Andre gang sjekket jeg det ikke i det hele tatt. Gadd ikke siden jeg hadde opplevd det før. Snakket såvidt med jordmor om det, men vi fant ingen forklaring.

Kan være helt normalt :) jeg gjorde det samme uten at det var noe galt. :)

Back
Topp