Hei! Er i uke7+5.Og har i det siste oppdaget litt blod på papiret når jeg er på do.Har ikke smerter.Er det noen som har opplevd dette selv?Er det noe og bekymre seg over eller er det bare jeg som stresser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mistet første gang. Tok kontakt med fastlegen da jeg blødde, kunne like så godt klødd meg et visst sted... Lykke til videre sa han.Hei! Tror ikke du trenger bekymre deg mye. Opplevde det samme selv,to ganger tidlig i svangerskapet,gikk fint. Men er du i tvil i morgen tidlig så ringer du fastlegen din![]()
Takk for svar.Tror jeg prøver fastlegen min.Gruer meg litt siden hun virker så uerfaren...Men men...Hei! Tror ikke du trenger bekymre deg mye. Opplevde det samme selv,to ganger tidlig i svangerskapet,gikk fint. Men er du i tvil i morgen tidlig så ringer du fastlegen din![]()
Jeg mistet første gang. Tok kontakt med fastlegen da jeg blødde, kunne like så godt klødd meg et visst sted... Lykke til videre sa han.![]()
Fikk du noe forklaring på hvorfor du blødde da?Jeg har blødd i begge mine svangerskap. Helt til uke 24 faktisk.
Kunne blø bare jeg hosta kraftig eller trente osv.
Så lenge du ikke blør mye eller har smerter er det nok ikke noe å bekymre seg for.
Det er dessuten ikke noe de kan gjøre fra eller til.
Fikk nesten sammexsvaret som du fikk når jeg ringte på legevakta når jeg oppdaget dette første gangenJeg mistet første gang. Tok kontakt med fastlegen da jeg blødde, kunne like så godt klødd meg et visst sted... Lykke til videre sa han.![]()

Nei.Fikk du noe forklaring på hvorfor du blødde da?