Stressa

Hei,

Gjør det enkelt for deg selv, det er veldig overveldende å sitte der og lese ett langt brev med mye informasjon.

Start med det du skal begynne med, som er enkelt. Så tar du kontakt med legekontoret og får deg til å vise de andre du skal sette... enkelt og greit, heller ikke flaut, det er en del av jobben deres.

Lurt :)

Det går nok kjempe bra :) første gangen jeg skulle ta den gikk jeg rundt i stua og gråt før jeg klarte å stikke meg :hilarious:
Når jeg skulle i gang med søskenforsøk nå så "gleda" jeg meg bare til å begynne med sprøytene ;)

Hehe :D Vi overanalyserer sikkert bare, man vet jo at det som regel går mye bedre enn man tror uansett hva det gjelder omtrent. Så går nok bra. Skal ta den første om en halv time nå, og føler meg ganske klar etter å ha skrivi i denna tråden. ;)

Ja den kan vel settes når som helst, jeg har brukt å satt den tidlig bare for å få samme tidspunkt når det blir to, men det gjør du som det passer deg :)

Okay :) Men da setter jeg den om kvelden. Ettersom den må settes til samme tid så er det enklest om kvelden for min del når jobbinga begynner igjen etter ferien, og ungene skal leveres i bhg og skole. Nok stress om morran enn at jeg skal drive med det der i tillegg :rolleyes: Så får jeg heller bare ta med meg cetrotiden på jobb og sette den der i pausene :p Haha, for et opplegg :woot:

Det klikker for meg snart! Jeg får det ikke til! Hånda mi vil ikke trykke inn sprøyta! Hva gjør jeg liksom, er ingen hjemme heller. Herregud altså.....

Fikk tak i ei som kommer og hjelper meg nå.. Haha, herregud altså! Men nå har jo sprøyta vært åpen i 20 minutter alt. Og den blir liggende en halv time til da. Gjør det noe? :arghh:

Jeg og Grua meg skikkelig. Men jeg satte den etter tre minutt jeg. Bare tenkte på drømmen og ble ferdig.

Off - forstår godt at du syns det er vanskelig. Jeg har skikkelig sprøyteskrekk og er veldig spent på hvordan det (jeg) blir når mannen skal begynne å stikke meg. Godt du fikk noen til å komme å hjelpe deg! :)

Det lurer jeg på også, hvordan gikk det?

Fikk hjelp til å sette den. Det var jo ikke vondt, og det tenkte jeg det ikke kom til å bli heller. Er liksom bare hånda mi som nektet å gjøre det :rolleyes:

Så godt å høre at dere fikk ordnet det på en god måte! Min hånd hadde nok også nektet det... :nailbiting:

Det lurer jeg på også, hvordan gikk det?
Hvordan gikk det?

Det gikk fint. Fikk hjelp. Måtte sette meg ned, ellers rygga jeg bare når hun kom med sprøyta. Haha :angelic: Men det gjorde langt ifra vondt, det er bare hånda mi som nektet å bevege seg når jeg skal gjøre det sjøl. Også blir jeg helt grå i trynet og kaldsvetter :eek::p Det er så teit. For jeg veit jo at det ikke er vondt. Men i morra MÅ jeg gjøre det selv, for da har ikke hun som hjalp meg i dag mulighet til å komme. Er jo tross alt nyttårsaften :p Også kan ikke jeg dra dit, for har to barn som skal sove før de skal vekkes igjen kl 12 for å se raketter. Klokka blei jo halv ti før jeg fikk satt sprøyta, så blir sein sprøytesetting fremover :p Off, HÅPER hånda vil bevege seg i morra :rolleyes:

Så godt å høre at dere fikk ordnet det på en god måte! Min hånd hadde nok også nektet det... :nailbiting:

Ja, veldig glad hun gadd å kjøre seg en tur, for det gikk ikke rett og slett. Jeg skjønner meg ikke på huet/kroppen enkelte ganger. Man VET det ikke er vondt. Man VET det ikke er farlig. Man VET det er over på 10 sekunder. Men likevel så bare blir det full stopp. Og nåla som er typ 1 cm lang virker som den er en halv meter :woot: Haha.. Nei hoff, HÅPER jeg får det til sjøl i morra. Er jo kritisk når den skal bli tatt på samma tid hver dag..

Det gikk fint. Fikk hjelp. Måtte sette meg ned, ellers rygga jeg bare når hun kom med sprøyta. Haha :angelic: Men det gjorde langt ifra vondt, det er bare hånda mi som nektet å bevege seg når jeg skal gjøre det sjøl. Også blir jeg helt grå i trynet og kaldsvetter :eek::p Det er så teit. For jeg veit jo at det ikke er vondt. Men i morra MÅ jeg gjøre det selv, for da har ikke hun som hjalp meg i dag mulighet til å komme. Er jo tross alt nyttårsaften :p Også kan ikke jeg dra dit, for har to barn som skal sove før de skal vekkes igjen kl 12 for å se raketter. Klokka blei jo halv ti før jeg fikk satt sprøyta, så blir sein sprøytesetting fremover :p Off, HÅPER hånda vil bevege seg i morra :rolleyes:

:nailbiting: kjenner følelsen :p men jeg måtte bare tenke på hvorfor jeg gjør det, og "premien" som kommer;) gjør det selv en gang, og jeg lover deg at det blir lettere :happy:

Jeg og sitter, gjør mindre vondt også da. Får litt mer magefett og sette i. Nå har jeg MASSE av det fra før. Men å stå, hadde jeg ikke klart...

Jeg blir dårlig av blodprøver, såååå... Jeg er særdeles lite tøff med sprøyter.
Men må holde katta for at han skal få hver 5. uke, og sliter der også :(:wtf:

Jeg klarte det! Jeg satte den på meg sjøl nå! Brukte 15 minutter, men jaggu satte jeg den selv! Er helt i sjokk jeg! Haha :smiley-bounce015

Gratulerer!
Det husker jeg at var en skikkelig god følelse også. Gonal F du tar? :)

Back
Topp