Stressa

Fru Vims

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Så og si alle symptomer er vekk samtidig som jeg har hatt ganske heftige "tak" i livmora de siste døgna.
Tok HCG igår, forrige ukes prøve hadde blitt makulert pga. Av feilmerking. Synes jeg så et rosa skinn i utfloden igår. Spent på HCG! Hvis det ikke går nå heller, vil jeg egentlig bare at det skal stoppe fort, mye bedre enn å gå å tro i noen uker til :(

Dette kan fortsatt gå helt fint! Jeg krysser fingrene for at ingenting går galt. <3 Får du svar i dag?

Krysser fingra for at spiren sitter :)

Fikk HCG 10844 så tror jeg er fornøyd med det, skal ta ny imorgen for å se økning. Hatt noen små blodspor, så vil se at HCG går riktig vei.

Tusen takk dere! Krysser fingrene her også, håper det bare er helt uskyldige spor :)

Fikk HCG 10844 så tror jeg er fornøyd med det, skal ta ny imorgen for å se økning. Hatt noen små blodspor, så vil se at HCG går riktig vei.

Tusen takk dere! Krysser fingrene her også, håper det bare er helt uskyldige spor :)
Det hørtes bra ut :) Håper den er høyere på neste måling :)

Får satse på at det går riktig veien :)

Krysser fingre for at det er økning og at det går bra;)

Dette går nok fint, krysser fingrene❤️

Back
Topp