GR
Glad i forumet
Kjenner jeg har gått glipp av den " bare vent, tida gå så uendelig sakte" perioden! Nå er det bare tre uker til jeg skal ut i permisjon, en av de ukene er påskeuka, så det vil si jeg har bare to uker igjen på jobb, og myyyyye som skulle vært gjort til da! Jeg skal slutte som daglig leder, og skal ha vare telling,rydde og vaske butikken, skal få utregnet nytt skattekort, men har ikke fått svar på permisjonspengene enda, slutte av samarbeidet med regnskapsfører, stoppe forskuddsskatt, feire et par bursdager, to konfirmasjoner, 17.mai, pakke bag til sykehuset, handle det siste til mini, forberede meg på at jeg skal bli mamma for første gang snart og ikke minst TA LIVET MED RO!!
Jeg er jo tross alt 50% sykemeldt fordi jeg skal nyte den siste tiden, samle krefter og være litt prinsesse! Når får jeg tid til det da??
Attpåtil leser jeg en tråd her om amming og melkeoppsamlere... Hvor i himmelens navn får jeg tak i en melkoppsamler???
Jeg har kynnere fra helvete, en rygg som holder på å gå av på midten, mini tror jeg ligger bretta rundt begge ribbeina mine, og mannen er nok en gang på kurs i oslo og jeg er hjemme alene![:'(]
Jøss.... dette ble et skikkelig sutre innlegg jo!
The good news er at jeg endelig har
med gubben i helgen! Det er tredje gangen siden vi ble gravid!! Så skjønner ikke hvorfor jeg er så sur egentlig! [8|]
Jeg er jo tross alt 50% sykemeldt fordi jeg skal nyte den siste tiden, samle krefter og være litt prinsesse! Når får jeg tid til det da??
Attpåtil leser jeg en tråd her om amming og melkeoppsamlere... Hvor i himmelens navn får jeg tak i en melkoppsamler???
Jeg har kynnere fra helvete, en rygg som holder på å gå av på midten, mini tror jeg ligger bretta rundt begge ribbeina mine, og mannen er nok en gang på kurs i oslo og jeg er hjemme alene![:'(]
Jøss.... dette ble et skikkelig sutre innlegg jo!
The good news er at jeg endelig har
med gubben i helgen! Det er tredje gangen siden vi ble gravid!! Så skjønner ikke hvorfor jeg er så sur egentlig! [8|]