STRESSA.....

lenis

Forelsket i forumet
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre snart, sambo forkaster absolutt ALLE navneforslaga mine, nå går jeg snart tom, og alle yndlings navna som jeg hadde så lyst på vil han absolutt IKKE ha værtfall[:(][:(] og ikke kommer han med et enest forslag selv.....stresser pga det ass....[:@]

Kjedelig ja! Får ikke så mye positiv respons jeg heller.. Alle mine favoritter er hvertfall ikke bra nok, så du er ikke alene[&:] Kanskje det kommer seg når fødselen nærmer seg..? Men han bør jo komme med forslag selv da hvis han forkaster dine!!!

ja syns det er litt dårlig gjort, kan jo i det minste komme m noe selv liksom, hvis mine er så ille..! blir litt lei meg da, for han gir jo ikke no grunn for hvorfor de ikke er bra, bare at de ikke er no fine...syns de er kjempe søte jeg!!! grrr altså[:@] mannfolk...

Å, jeg kan godt forstå at du blir litt stressa. Vi har hele tiden hatt navnet klart, og det er så kos å bruke det.

Kan skjønne at du blir stressa da ja ! Han bør i hvertfall ha noen forslag selv når han forkaster alle dine. Kusina mi sleit med mannen sin på den måten hele 4 måneder etter at gutten hennes var født . Til slutt måtte det stort familiepress til  før gutten endelig fikk navnet Christian

Huff - her har vi flere som vi liker begge to, men blir liksom ikke "rett tid for å snakke om det" noen gang[8|]

Vil så gjerne bare ha det avgjort, jeg.. Med førstemann hadde vi jo ett jentenavn og et guttenavn klart en GOD stund før termin[8|]

ORIGINAL: elkva

Å, jeg kan godt forstå at du blir litt stressa. Vi har hele tiden hatt navnet klart, og det er så kos å bruke det.

signerer..

Back
Topp