Stressa og sint under amming...

Topprisen

Gift med forumet
Flere som har unger som stresser og blir sint under amming? I starten går det bra, men så er det ikke så bra lengre[:'(][8|] veldig frustrerende, aner jo ikke om han blir mett eller ikke[&o]

ORIGINAL: theojora

når min vrir seg og blir sint og frustrert er det som regel en rap som plager.... er ikke bestandig den kommer og er han like urolig når vi prøver igjen så skifter vi bleie..... og da pleier det som regel å gå bra...[:)]

Jeg tar han ofte opp siden han svelger en del luft, han får stortsett alltid opp noe, men han er fortsatt like stressa og sint etterpå..

ORIGINAL: Trone

Her også... Helt grusomt!

sign

De gangene Milan begynner å bli stressa og sinna, så forsøker jeg med flaske istedet. Da går det som regel kjempefint. Av en eller annen merkelig grunn... [8|]
(Jeg forsøker alltid å få opp luft først, i tilfelle det er det som plager ham, men noen ganger er det kun flaske som nytter)

ORIGINAL: Escuro

De gangene Milan begynner å bli stressa og sinna, så forsøker jeg med flaske istedet. Da går det som regel kjempefint. Av en eller annen merkelig grunn... [8|]
(Jeg forsøker alltid å få opp luft først, i tilfelle det er det som plager ham, men noen ganger er det kun flaske som nytter)

Akkurat det samme her også.. virker som om hun blir utålmodig at melka ikke kommer kjapt nok.. så da blir det pumpings etterpå.. stress.. men skjer heldigvis ikke ofte :)

Har til tider samme problem med småen her, spesielt på kvelden. Men virker som det er mye luft og bæsj han vil ha ut samtidig[8|] Har blitt bedre nå når vi tar mye rape pauser under alle måltider og stryker han på magen mens han spiser[:)]

samme her å.. Etter en stund på puppen byner hun å kave med armer og bein, vrir seg og blir sinna.. Da bytter jeg ofte pupp, så går det bra en stund så byner hun sånn der å. Jeg har tolka det som det kommer litt lite melk, at puppen byner å bli tom og hun blir da utolmodig. Så da sper jeg på med flaske etter å ha bytta side et par ganger, så går det over. :)

tar det lang tid før du begynner å gi ned melk? hvis det tar lang tid så kan de bli utålmodige..men da merkes det ellers og..og vekta går ikke opp...

men kan være lite melk eller luft i magen da..

Malin styre fælt på kvelden men på dagtid går det fint, eg bare pumpe ut litt ekstra til kvelden. Men eg slite iblant med amminga, er sliten og har mykje smerter i rygg, så da vert eg sinna [&o] Men stakkar Malin prøve jo å spise, men det er vondt når hun kaste på hodet osv... Andre som blir sinna/lei på den måten? [&o][&o]

mini pleier å oppføre seg slik. men da er han enten sur fordi melka kommer for fort (bare på det ene brystet), eller fordi han har luft eller strever med bæsj. kan og være når han begynner å bli mett, men vil fremdeles "sutte". han tar ikke smokken.
men når han er sulten å skal ha mat så ligger han i ro å kliper seg fast..

Ja ofte på kvelden når jeg har litt lite melk.

ORIGINAL: Escuro

Jepp! Samme her! Vet ikke hvor mye lenger jeg klarer amming... Går på psyken løs[&:]

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Ja ofte på kvelden når jeg har litt lite melk.

...eller når det er rap på gang....da haler og drar han i brystvorta...stresser og væler...sååå slitsomt...og vondt!!!

Back
Topp