Stressa, fikk tul

Ønsker_andre_♡

Glad i forumet
Skulle til gyn i dag pga smerter nedentil ennå etter fødsel for 15 mnd siden. Jeg sa jeg var gravid og litt skeptisk til undersøkelsen. Til min overraskelse var legen skikkelig samarbeidsvillig! Så han sa han kunne sjekke forsiktig og ta tul samtidig.

Jeg takket selvfølgelig ja, og sa jeg var 5+4 i dag. Hadde ikke regnet med å se lille i dag, det er for tidlig. Men han sa at det ikke var noe som helst der. Sist så de forstørret livmor, fostervann og fostersekk når jeg var 6+0. Men nå var det iiiiingenting. Så nå er jeg superstressa!!!

Ut fra den lille sirkeldingsen fant han ut at jeg bare er 4+5 i dag, og at det er derfor vi ikke så noe. Men jeg er ganske sikker på at jeg er 5+4. Siste mens begynte 10. Mars og hadde el 24. Mars (tok el-test). Men da mener han vi burde ha sett noe. Så han skal ha meg inn igjen om en uke.

Er det noen som har erfaring med så tidlig ul? Etter to kjemiske nå på nyåret er jeg livredd for sa :-(

Tror jeg var på rundt samme tid forrige svangerskap. Da fant de ikke noe hos meg heller. Kom inn en uke seinere. Da fikk vi se en liten prikk [emoji23][emoji23][emoji23] det er veldig vanskelig å se så tidlig. De fleste vil ikke ta ultralyd før i uke 7 og det er kun fordi det er ikke sikkert de finner noe før.

Krysser fingrene for deg! Forstår bekymringen. Håper uken går fort og at alt er som det skal :)

Krysser alt jeg har på at det var for tidlig å se <3

Alt er nok bra [emoji5] jeg ble satt tilbake igjen fordi de heller ikke så noe hos meg. Men ble satt tilbake fordi jeg har ekstra lang syklus. Aå uken etterpå så vi den lille klumpen og alt var som det skulle være [emoji5]

Sniker fra november. Samme skjedde hos meg. Fant kun fostersekk, og ingenting annet. Skulle vært 6+noe i følge menstermin, men visste jeg hadde hatt sein EL og regnet at jeg var 5+3. Gyn fortalte at egget også kan gå i dvale før det fester seg. Fikk beskjed om at enten var dette en MA eller at det var for tidlig å se noe. Tilbake 3 dager senere, og alt var helt fint :-)

Tusen takl for så mye støtte! Fikk resultatene fra siste blodprøve tatt denne uka, og hcg'en var mangedoblet. Så det hjalp på humøret [emoji4] fikk neste tul nå på tirsdag som kommer, og håper vi set noe da. Mine beregninger må stemme, hvis ikke hadde jeg fått positiv graviditetstest allerede 2+3, og det er vel fysisk umulig :-P

Back
Topp