Stressa! [emoji30]

MI88

Elsker forumet
VIP
Augustlykke 2015
Hadde brunt blod 9dpo å litt 10 dpo, men så gikk det over. Men nå kom det igjen, brunt, men et hint av rødt! Kjenner jeg blir så stressa![emoji30] vet det er vanlig, men klarer ikke å la være å bli redd! [emoji17] hadde mye av det når jeg gikk med min datter også...

Brunt blod er gammelt blod fikk jeg beskjed om i sist svangerskap da jeg blødde ekstremt mye, men da var det bare rødt friskt blod stort sett... sålenge det ikke kommer klumper eller du har smerter burde du ikke bekymre deg egentlig.. men be om en ultralyd når du er så langt på vei at man kan se noe.. :)

Brunt blod er gammelt blod fikk jeg beskjed om i sist svangerskap da jeg blødde ekstremt mye, men da var det bare rødt friskt blod stort sett... sålenge det ikke kommer klumper eller du har smerter burde du ikke bekymre deg egentlig.. men be om en ultralyd når du er så langt på vei at man kan se noe.. :)

Ja, jeg får tidlig ul på sykehuset heldigvis! Men det er ikke før noen uker! Men vet jo godt at dette som regel ikke er farlig! Ingen, smerter eller klumper heldigvis [emoji4] og det er jo veldig lite som kommer! Har bært en del i går og i dag så det kan være årsaken også! Skulle ønske jeg var litt lengre på vei, så har jeg kunnet fått ul nå! [emoji13] takk for betryggende ord [emoji173]

Helt normalt [emoji4] hadde det gjennom hele sv.skapet men 1 og 2. Dette går bra [emoji4]

Takk [emoji173] hadde det selv i det svangerskapet som gikk bra, da jeg mistet hadde jeg ingenting, så jeg lovte meg selv at hvis jeg begynte å blø i dette svangerskapet skulle jeg ikke bli bekymret! Vel, det er lettere sagt enn gjort [emoji85]

Huff skjønner det at det ikke er noe gøy og blø og at du bekymrer deg. Heldigvis kan enn jo si, så er det mange som blør i svangerskapet uten at det betyr noe skummelt.
Håper du klarer senke skuldrene litt og ikke stresse. <3

Huff skjønner det at det ikke er noe gøy og blø og at du bekymrer deg. Heldigvis kan enn jo si, så er det mange som blør i svangerskapet uten at det betyr noe skummelt.
Håper du klarer senke skuldrene litt og ikke stresse. <3

Går litt bedre nå [emoji4] det er så å si ingenting, å trøster meg med at det skal bare en liten dråpe til for at utfloden blir farget! Men ikke noe gøy å se uansett [emoji17]

Nå kom det bittelitt brunt blod igjen, å jeg faller helt i kjelleren [emoji17] har mye mensmurringer også, men det er vel normalt når man er gravid? Hater når slik skjer å jeg er for kort på vei for å se noe på ul også! [emoji17]

Nå kom det bittelitt brunt blod igjen, å jeg faller helt i kjelleren [emoji17] har mye mensmurringer også, men det er vel normalt når man er gravid? Hater når slik skjer å jeg er for kort på vei for å se noe på ul også! [emoji17]
Samme her også, både brun utflod og mensmurringer, og ikke langt på vei her heller. Blødde ikke noe sist, så merker det stresser meg. Vet jo at det ikke er uvanlig, men det er rart med det når man plutselig opplever det selv, følelsene tar lett overhånd. Lykke til og krysser fingrene for deg og lille i magen ❤

Samme her også, både brun utflod og mensmurringer, og ikke langt på vei her heller. Blødde ikke noe sist, så merker det stresser meg. Vet jo at det ikke er uvanlig, men det er rart med det når man plutselig opplever det selv, følelsene tar lett overhånd. Lykke til og krysser fingrene for deg og lille i magen [emoji173]

Takk! [emoji173] Krysser fingrene for deg også! Det er så rart med det, i det svangerskapet som gikk bra hadde jeg mye av dette i starten, og ingenting i det som faktisk gikk dårlig! Lovte meg selv at jeg skulle heller tolke dette som et "godt" tegn om det kom igjen! [emoji13] vel, det var virkelig lettere sagt enn gjort! Har heldigvis ikke kommet noe mer da, og murringer har gitt seg [emoji4] *bankibordet*

Jeg har også hatt brun utflod og har en del mensmurringer. Den brune utfloden varte i 5 dager og mensmurringer har jeg fortsatt - spesielt på kveld/natt. Har vært på ul og alt ser fint ut. Gyn mente at det er relativt vanlig med brun utflod i starten. Det kan være spor etter festeblødningen, ruptur av en liten blodåre på livmorhalstappen, etter sex, hard trening osv osv. Dersom det blir mye, evt går over i friskt blod med klumper + smerter må man kontakte lege. Mensmurringer kommer av at livmoren vokser og strekker seg (jeg syns også dette er ekkelt, minner jo veldig om at mensen skal komme!). Og som du sier selv, hadde du jo nettopp dette i et sunt svangerskap :Heartred

Jeg har også hatt brun utflod og har en del mensmurringer. Den brune utfloden varte i 5 dager og mensmurringer har jeg fortsatt - spesielt på kveld/natt. Har vært på ul og alt ser fint ut. Gyn mente at det er relativt vanlig med brun utflod i starten. Det kan være spor etter festeblødningen, ruptur av en liten blodåre på livmorhalstappen, etter sex, hard trening osv osv. Dersom det blir mye, evt går over i friskt blod med klumper + smerter må man kontakte lege. Mensmurringer kommer av at livmoren vokser og strekker seg (jeg syns også dette er ekkelt, minner jo veldig om at mensen skal komme!). Og som du sier selv, hadde du jo nettopp dette i et sunt svangerskap :Heartred

Godt å høre fra andre at det er helt normalt [emoji5] er nok mer hysterisk denne gangen siden jeg mistet sist!
Så bra alt ser fint ut hos deg! [emoji7][emoji4]

Godt å høre fra andre at det er helt normalt [emoji5] er nok mer hysterisk denne gangen siden jeg mistet sist!
Så bra alt ser fint ut hos deg! [emoji7][emoji4]

Det skjønner jeg! Dette er min første graviditet og var sikker på at jeg kom til å miste når den brune utfloden begynte.. De første ukene er rene torturen :nailbiting: Håper og tror alt kommer til å gå bra for deg! :)

Det skjønner jeg! Dette er min første graviditet og var sikker på at jeg kom til å miste når den brune utfloden begynte.. De første ukene er rene torturen :nailbiting: Håper og tror alt kommer til å gå bra for deg! :)

Takk [emoji173][emoji5]

Skjønner deg veldig godt. Det er ingen god følelse. Jeg hadde en del brun utflod fra 3+4 til rundt 4+4 av og på. Så kjenner til følelsen og bekymringene. Hadde litt en gang denne uken også men ikke mye. Er 5+4 idag. Føler jeg må vente 1-2 uker til før jeg tar en tul. Så håper bare alt er bra inni der. Jeg har hatt en MA og en SA tidligere...

Skjønner deg veldig godt. Det er ingen god følelse. Jeg hadde en del brun utflod fra 3+4 til rundt 4+4 av og på. Så kjenner til følelsen og bekymringene. Hadde litt en gang denne uken også men ikke mye. Er 5+4 idag. Føler jeg må vente 1-2 uker til før jeg tar en tul. Så håper bare alt er bra inni der. Jeg har hatt en MA og en SA tidligere...

Håper det bare er uskyldig for oss begge [emoji173] gleder meg til å komme såpass langt at jeg kan ta ul eller bruke doppler om jeg blir usikker! Disse første ukene er så slitsomme! [emoji30]

Back
Topp