Stress

Sweetypie

Forelsket i forumet
Er interessert i å vite hvordan bv damer takler stress. Får dere noen form for plager når dere stresser. Da tenker jeg på løs mage, høy puls, stiv nakke eller annet.

Tror ikke jeg får noen andre plager enn at jeg blir fort irritert og sur om jeg er under press.

Takla stress har eg endo ikkje lert meg. Stressa eg so stressa eg, å då må eg berre stressa meg ferdig [8D]

Kroppen min reagere på stress ja, vanligvis blir da stiv nakke, å ein helsikkens plagsomme håveverk så ikkje kan bli fjerna me smertestillande [:'(]

Blir og ofta hissige å sure [&o]

Åsså te tie reagere eg ma magaknip[:'(] Men den e heller sjelden, så ikkje da so plage mest [:)]

Har prøvd forskjellige metoda, nåken funke bedre enne andre [8D]
Setta meg ne å tenka øve pusten, pusta godt neri majen å pusta godt ut. Itte et pr min me da så har eg igrunn roa meg ne litt [:)]

Har forskjellige eteriske oljer som eg bruke på trykkpunt, over nesa mellom øyenbryna, og på tinningene. Burde vært flinkere med den, for den e faktisk effektive [:)]

Menne, den eg bruka mest e vel ein kopp kaffie å ein røyk, den funka berre nett der å då [8D]

Men som sagt, takle stress dårligt, å da einaste så fjerna stresset heilt, e å få unnagjort det som stresse meg [:)]

Svetter og høy puls! Og veldig kort lunte[8D]

Takler det best ved å skrive liste over hva som stresser meg/hva som må gjøres med det. Gjøre en ting om gangen, og prøve å være i det jeg gjør når jeg gjør det. Ikke mentalt gjøre den andre tingen mens jeg gjør den første. Dette hjelper i jobbsammenheng iallefall. Ellers prøve å godta hva jeg rekker og hva jeg ikke kan rekke. Mister jeg bussen blir jeg pent nødt å vente på neste, uansett om jeg banner og griner, eller om jeg kjøper med en kaffe og roer ned.

Back
Topp