Stress

Jaybird

Gift med forumet
Føler jeg begynner å stresse nå. Er jo leeeeenge igjen til januar. Samtidig er det sykt kort tid=P!

Vi har ikke leilighet. (Jeg bor i kollektiv i bø pga skole, han bor i leilighet i tbg pga jobb.
Han må bytte jobb og helst komme seg til telemark. Der har han ikke gjort noen fremskritt. Med fremskritt mener jeg: I hvertfall lage cv og søkndag=P.
Vi må selge bilen. Og skaffe ny bil. Dusteforsikringa er forresten DYR!
Må ha vogn, bilsete, seng. Ja, i grunn alt.

Greit... det er over 5 mnd igjen! Men STRESS!

Og hva skal man gjøre med den forbanna permisjonen!?!

Det var dagens fra meg! Noen andre som stresser litt eller?

ADHD-ME-TORETTES-AUTISME-STRESSSYKDOM-KLEM FRA JAY! [:D][:D][:D]

FINN.NO det er alt jeg sier...

finner billiger bilseter og vogner der..
seng sier jeg IKEA. de har rimelige senger der.

og Jay: ikke stress, barnet kan merke at du stresser. og når kroppen din har blitt ferdig med å stresse så begynner barnet å stresse... (økt hjerterytme etcetc)

Skjønner godt at du stresser litt [:)] Eg har mykje mindre enn deg å ordne, men kjenner at eg har veldig lyst til å få det gjort [8D] Men her går ting seint pga formen min [:'(] Og så alt da der permisjonsstyret [&:]
Meen.. vi får bare trekke pusten djupt og telle til ti [8D] Alt ordner seg nok til slutt skal du sjå [;)] Ordner seg for snille jenter [:D]

signerer turteldue....
Men det er faktisk under 4 mnd igjen til julaften! Jeg tenker liksom at når julaften+nyttårsaften er overstått, så skal vi brått bli foreldre etter det! Føler det ikke er lenge til, samtidig som det er det....

Men vi har jo alt i boks da, så har ikke noe å stresse med sånn sett.. Med førstemann var det litt annerledes, da bodde vi begge hjemme hos foreldrene våre [8D] Men i løpet av et par uker hadde vi kjøpt leilighet og kjøpt masse babyutstyr.
Så det meste ordner seg [:)]

Skal jo ikke stresse. Men noen ganger kommer det bare litt oppi halsen. Hehe. [:)].

Nei, gud, får ta det piano litt til. Når november kommer og ingenting er fikset da heller: Da skal jeg ha lett panikk^_^.
Skal grave meg ned i potetgullposen og ingefærøllen min!

Dere er nå de beste da!

Burde stresset jeg og, men gjør av en merkelig grunn ikke det[&:] Vi har solgt leiligheten og ikke funnet noe hus enda. Skal være ute herfra om litt over to mnd. Hurra!!! Ikke engang vurdert å kjøpe inn babystæsj enda heller. Jeg er vel kanskje litt for rolig....

Men stresser på jobb, og med trening osv da. Sånne stressmomenter har jeg i hverdagen.....

Er jo ulike ting å stresse over. Er det ikke det ene så er det det andre, lissom. Høhø.

Har dere noe sted å bo en liten stund om dere ikke rekker å finne noe annet, da? Snille foreldre f.eks[:)]?

Jeg tar igrunn alt med knusende ro, tar ting som det kommer. Kikker litt på finn.no og hører litt med kjente om noen skal selge noe! Men er veeeeldig usikker på om vi skal pusse opp soverommet. Det er nå mørkebrunt, men står veldig i stil til resten av leiligheten! Veit ikke om jeg vil ha noe typisk barnerom heller:P Men det blir jo straks litt mer livlig når man får inn litt fargesprakende babyting[8D]

ORIGINAL: maltesers

Jeg tar igrunn alt med knusende ro, tar ting som det kommer. Kikker litt på finn.no og hører litt med kjente om noen skal selge noe! Men er veeeeldig usikker på om vi skal pusse opp soverommet. Det er nå mørkebrunt, men står veldig i stil til resten av leiligheten! Veit ikke om jeg vil ha noe typisk barnerom heller:P Men det blir jo straks litt mer livlig når man får inn litt fargesprakende babyting[8D]

hadde malt det om til en litt "kaldere" farge feks eggeskallhvit?

ORIGINAL: turteldue

Det skjer ikke for å si det sånn [8D] Hele leiligheten er hvit, så det brune bryter med hele leiligheten, og det er skikkelig tøft! Og hvis vi skal selge, så er det kjedelig å ha malt om det ene rommet til barnerom, hvis ikke det er noen som skal flytte inn som har barn!

ORIGINAL: turteldue

Det skjer ikke for å si det sånn [8D] Hele leiligheten er hvit, så det brune bryter med hele leiligheten, og det er skikkelig tøft! Og hvis vi skal selge, så er det kjedelig å ha malt om det ene rommet til barnerom, hvis ikke det er noen som skal flytte inn som har barn!

Må sei meg enig med maltesers [:)] Er veldig tøft å ha noken rom med "personlighet", ikkje bare lyse fargar. Og det går jo fint å ha pynt og sånn, som gjer at det ser meir ut som eit barnerom [:)]

Back
Topp