Stress ved flaska

Ju9ta

Forumet er livet
Som dere vet så får Ayla Emine ej flaske om kvelden,fordi jeg har ikke nok melk da..[&o]
Men i de siste ukene så har hu stressa og "kava" noe veldig når hu har fått den..[8|] 

Hun drikker litt,hyler litt og kjefter, drikker litt til, og hyler..å sånn har d fortsatt til hun har drukket opp melka, og jeg vet hun er sulten,så d er ikke noe tvangsforing på no måte..

Så da ikveld,så kom jeg på at jeg kanskje skulle prøve en annen type flaske, med en anne type tutt..[;)] Hun har hele tiden drukket fra AVENT sine flasker, men ikveld så prøvde jeg henne med MAM sine flasker.. Og melka gikk ned på høykant gitt..[:D] Måtte t.o.m lage litt ekstra melk til henne..[:)][:)]

Så hvis noen av dere andre oppelver dette,så prøv en annen flaske..[:)][;)]

Så bra det var noe som funket da! Hehe, da skulle jeg ha prøvd en annen pupp. [:D] Petter ligger nemlig alltid sånn som det der på det siste måltidet.. Tror han er overtrøtt..

Sjekk hvilken smokk du har på flaska.. det kan godt være at det kommer for sent, derfor strever hun...
Kansje du skal gå opp på "størrelsen" hvis du bruker 1 nå så kan du gå opp til 2 [:D]

Sånn gjør Lone også når hun er overtrøtt eller akkurat har våkna... Og hyler etter puppen..

ORIGINAL: Linni puse gal

Sjekk hvilken smokk du har på flaska.. det kan godt være at det kommer for sent, derfor strever hun...
Kansje du skal gå opp på "størrelsen" hvis du bruker 1 nå så kan du gå opp til 2 [:D]

Her gikk vi opp en str på tutten for over en mnd siden, så d var ikke d som "plaget" henne heller..[;)]

ORIGINAL: Misin

Så bra det var noe som funket da! Hehe, da skulle jeg ha prøvd en annen pupp. [:D] Petter ligger nemlig alltid sånn som det der på det siste måltidet.. Tror han er overtrøtt..

hahaha, der har vi hatt det likt gitt!!! [;)]

jeg har prøvd 3 forskjellig flasker jeg[&:]så jeg ga opp for 1 uke siden og bare amma siden da..nå har produksjonen min nesten dobbla seg her i mine bryster..(tror han sleit litt med flaskene pga.trøsken)nå gir jeg litt lunka vann på flaske om kvelden for å skylle munnen for melk før han legger seg og nå drikker han kjempe bra,stresser ikke eller noe,deiligt[:D]men nå trenger han ikke flakse om kvelden lenger i hvert fall[:D][:D]

Her bruker vi Dr.Brown flasker. Synes de er kjempegreie[:)] (men litt dyre  89-99kr. flaska[:'(])
Er slike små tutter på dem (de høye flaskene)  og større tutter som skal være litt mer lik puppen på de tykke flaskene.

Back
Topp