Stress og mas!

Åh, nå fikk jeg lyst på spekeskinke og roastbiff :eek: Hvor mye brukte dere på maten (om du husker) og hvor mange var dere? :)
Det var en brylluppsfeiring 34 personer.
Alt inklusiv med kjøp av kjole leie lokale gifteringer morgengave til meg og brennevin. Samt mye mat til overs.
Det kom på heftige 20 000 tjue ikke tohundre.
Deretter brukte vi det dobble på 3 ukers bryllupsreise som var fantastisk
 
Det var en brylluppsfeiring 34 personer.
Alt inklusiv med kjøp av kjole leie lokale gifteringer morgengave til meg og brennevin. Samt mye mat til overs.
Det kom på heftige 20 000 tjue ikke tohundre.
Deretter brukte vi det dobble på 3 ukers bryllupsreise som var fantastisk
Oi, så flinke dere var med budsjettet!
 
Hvor mange snitter regner dere per pers? Hadde snitter sist og, da regnet de med 5 per pers, men med 30 gjester blir det jo 150 snitter :o Holder kanskje med 2 når det er kake osv i tillegg, og vi har tenkt å ha det litt lite og enkelt.
Pleier å regne 5 snitter per pers og synes alltid vi får såååå masse, men jammen blir det nesten alltid spist opp. Så vi bestiller også litt ekstra i tillegg siden mannen elsker snitter og vil ha rester han kan kose seg meg dagene etter.
 
Lurer også på å ta dåpen litt tidligere enn tre måneder, for å bli ferdig med det og kanskje kunne ha det utendørs..
Kommer til å lage snitter/rundstykker selv. Får hjelp av familie. Håper det vil gjøre det billig og lettvint:)
 
Back
Topp