Streptokokker i underlivet

sjaini

Blir kjent med forumet
Hei

Legen min ringte meg her om dagen, de tok en bakterietest på ul undersøkelsen og fant streptokokker i underlivet. Hun sa det ikke har noen innvirkning på graviditeten, men jeg vet jo at streptokokker er farlige...

Noen som har fått den beskjeden fra legen?

Er ikke bekymret eller no, men det høres jo litt ille ut...
 
Det kommer helt an på hva for en type streptokker det er, om de hadde vært de farlige ville du vært på sykehus nå med pencilin og alt. Har legen sagt at det er ufarlig så er det nok det også.
 
Jeg hadde streptokker i kneet mitt for ca 12 år siden. Kneet mitt var så hovent som en fotball, det var helt sprengt, dessuten var det så rødt og flammete og så varmt at en kunne steke egg på det...
Jeg havnet på sykehus og fikk akutt behandling med pencilin. Ennå 13 år etterpå er ikke kneet helt bra, det er et punkt ennå der som kneet kan henge seg opp på, sånn som det henger når en går med krykker. Ennå kjenner jeg at kneet mitt fikk en betennelse den gangen, [:o]og ennå kan jeg henge kneet opp. [:)]

Vet du hvilken type streptokk betennelse, er det d typen, kan du trygt slappe av.
A typen spiser deg opp.
B typen lager store skader
C typen var den jeg hadde
D typen er ufarlig.

I allefall det jeg husker da jeg ville vite mer om det da jeg var på sykehuset med det.
 
Back
Topp