Strekksmerter??

wishingstar

Forelsket i forumet
Hei jenter, ny i gamet så jeg lurer litt på hvordan disse strekksmertene kjennes ut. Har de siste dagene kjent litt stikkinger som ligner veldig på menstruasjonssmerter, nederst i magen. Varer bare i korte øyeblikk før de forsvinner igjen. Har ikke vært noe særlig kvalm eller hatt ømme bryst slik som før heller de siste dagene så da blir jeg jo bekymra med en gang. Skal heldigvis til legen på kontroll på tirsdagen. Noen erfaringer??

ja,  nå lurer vi fælt [;)] krysser fingra for at det er den lille reka som trenger mere plass å tumle på! [:D]

Hei det der høres ut som begynnende bekkenløsning.. Hadde like symptomer i forigesv.skap. Eg hadde veldig veldig vondt i enden(tappen) på halebeinet......... kunne ikke sitte til tider....... Den strålingen nedover beinet hadde jeg også. likner litt på isjas smerter! Fikk bekkenløsning i uke 7 sist...... Var legen som fortalte meg det, trodde selv at det bare var en treningskade...

hvis det er bekkenløsning. uff. så må du ikke overdrive trening... ikke ta for store steg....... forsiktig inn og ut av bil.... (der ofte steget blir litt langt)... Kjøpte meg en sittepute på en bandasjist som skulle lindre. ellers hvis det skulle bli alvorlig vondt så får du gratis krykker og skli underlag til sengen din av hjelpemiddelsentralen......... Så kan legen/jormor din skrive ut henvisning til fysikalskbehandlig og varmtvannsbehandling... Håper virkelig du slipper!!!!!!!!!!

kjøpte meg forresten en slags lang orm pute ( comefort-u,madrassmesteren) anbefales!!!

jeg har uheldigvid begynt og slite med bekkenet, klarte nesten ikke røre meg her om dagen det var så fryktelig vondt. måtte bare ligge i en stilling rørte jeg på meg, spratt nesten tårene, ikke noe deilig for og si det mildt....

Back
Topp