Rosa08_Blå10
Elsker forumet
HVA HJELPER? hehe.. fikk endel forrige svangerskap men sikkert 4 ganger så mye dette svangerskapet.. :( og for å ikke snakke om cellulitter[:(] .. noen som vet om noe som helst som funker for å få strekkmerkene lysere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: StinkiStini
Eneste som med sikkerthet virker er tålmodighet og laser.
Ene kan ta 20år, andre koster endel.
ORIGINAL: Febbis
Annerkjennelse[;)]
Godta de, og bli venner med de[:)]
ORIGINAL: Marinah
hehe ja.. hakke mange tusen å bruke desverre så da må jeg vel velge det som muligens tar 20 år da [&:]
hehe ja.. hakke mange tusen å bruke desverre så da må jeg vel velge det som muligens tar 20 år da [&:]
Samme her.
Lånekassen sin luselønn stekker nok kun til tålmodighet... desverre[:'(]
Jeg hater magen min!!
ORIGINAL: Marinahda er vi fler...[:'(][:(] bajs...
Samme her.
Jeg hater magen min!!
hater magen,lårene og rompa mi jeg... er liksom overalt.. lange mørke strekkmerker[:(][:(]
ORIGINAL: Kiraoth
Har hørt flere som har sagt at denne er bra til å minske strekkmerkene
(etter graviditeten er ferdig) http://www.gaveguide.no/rejene.html
ORIGINAL: *ZimZum*
Samme her.
Jeg hater magen min!!
hater magen,lårene og rompa mi jeg... er liksom overalt.. lange mørke strekkmerker[:(][:(]
ORIGINAL: *yummymummy*
jeg fikk bare et strekkmerke til dette svangerskapet. Så er i grunnen ikke så ille.
Ikke sikkert du får såå mange flere du heller.
Da har jo magen vært helt utvidet en gang før og sånn. Så sjangsen for at du greier deg med de du har, er større.
Cellulittene mine er nesten vekke, fordi jeg har gått ned en god del i vekt etter jeg fødte. Eneste som hjalp på mine cellulitter iallefall.
ORIGINAL: mammantilenengel
ORIGINAL: *ZimZum*
Samme her.
Jeg hater magen min!!
er ikke så lett å bli glad i disse strekkmerkene, hakke akkurat lyst til å vise meg i bikini til sommern for å si det sånn[&:][&:]
finnes mange sexy badedrakter[;)] jeg har fått mine helt hvite. jeg tok en tatovering som har fått alle til å se bort ifra strekkmerkene(den er rett over dem på ene siden). å jeg aksepterer dem(nesten). å viste meg i bikini i badehallen her for et par mnd siden.
det var et stort steg å ta. men klarer ikke akseptere det heeelt.men dexem fungerte for meg
ORIGINAL: Sjeglo
Jeg bruker dr greves dusjgele med aloe vera i dusjen, så smører jeg på body lotion med aloe vera etterpå.. og mine er snart helt usynlige, og jeg fødte for 5 måneder sine.. jeg hadde MASSE og SVÆRE... [:@][:(]
Men å ta tran hjelper også! Godt for huden vetu [;)]
ORIGINAL: ¤Kanonica¤
hadde bare alle som gikk gravid fått så hadde det jo vært greit, men neida, noen bare spretter opp på stranden med innovermage-solbrun- og 2 småbarn på 1år og 2år armene[:'(][;)] urettfeigt
de lysner av seg selv, min er faring er innen ett år.. solarium hjelper (var der for en time siden[:D])