Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Auliana
Skader jo ikke. [:)] For noen funker det og for andre ikke.
ORIGINAL: ActionPaction
jeg smurte med sånn spesiell krem hele svangerskapet. og fikk null strekkmerker. kanskje tilfeldig, men det skader iallefall ikke å smøre [;)]
ORIGINAL: toneany
Tror ikke nødvendigvis det hjelper så mye mot strekkmerker, men huden har sikkert godt av det uansett.
Pluss at du da føler at du har gjort noe, og ikke går rundt og tenker "ååh, hvorfor smurte jeg meg ikke", eller noe sånt.
Dersom du vil forebygge rifter under fødsel må du jo ha det nedentil. Du eller sambo kan massere olja inn i mellomkjøttet og litt på sidene.
ORIGINAL: snopeguri
Ja, noen sier det funker andre ikke.. Jeg synes det er behagelig å være myk og glatt i huden, så jeg skal fortsette å smøre[:)] Da har jeg ihvertfall gjort det jeg kunne, og hvis jeg skulle få merker så er det ikke verdens undergang det heller akkurat[:D]
ORIGINAL: Tyren85
skader jo ikke å prøve. jeg brukte en stick fra body shop som jeg smurte under hele svangerskapet og jeg fikk null strekkmerker
ORIGINAL: Tyren85
skader jo ikke å prøve. jeg brukte en stick fra body shop som jeg smurte under hele svangerskapet og jeg fikk null strekkmerker