Strekkmerker!

Snappis

Elsker forumet
Når under svangerskapet og hvor fikk dere de(om noen)?
Fikk dere noen etter fødsel?
Og hvordan ser de ut i ettertid?

Driver å sprekker opp litt her og der, så er litt spent på hvordan det blir til slutt...[8|]

fikk noen få helt på slutten, emn syns nesten ikke nå[:D] smurte med vanlig(ikke fet!) fuktighetskrem og det hjalp veldig!

ORIGINAL: nicolaisinmamma

fikk noen få helt på slutten, emn syns nesten ikke nå[:D] smurte med vanlig(ikke fet!) fuktighetskrem og det hjalp veldig!

Hvorfor ikke?

Mine er røde!!!! [:'(] Men jeg driter i det!
Følger med i pakka! Synd de er så jævla stygge bare.. De kunne jo lysnet litt!!!! [8|]

ORIGINAL: Snappis

ORIGINAL: nicolaisinmamma

Hvorfor ikke?

fordi fet krem legger seg utpå huden, det trekker seg ikke like bra inn som fuktighetskrem[:)]

Flere?

[8D]Fikk mange(og da mener jeg MANGE!!! 7 stk. er bare for pingler[:D]) i første svangerskap,kom i siste trimester. Det er det svangerskapet jeg la på meg minst,så tror ikke no på at det har med vekt å gjøre. I de andre fikk jeg ingen fler (takk og lov)[:)]

Jeg har en del på nedre del av magen, de har blitt lysere i løpet av året. [:)]

Leste på barnimagen en gang at noen hadde døpt dem om til babystriper. Jeg syntes det var et supert navn! [:D] Strekkmerkene/babystripene mine plager meg ikke, de er et synlig bevis på at jeg har verdens beste gutt! [:)]

fikk under navlen og på sidene. sees bedre nå enn når jeg var gravid! men de blekner jo etterhvert da [:)] så overlever vel.

ORIGINAL: Arianne FLODE

Noen av mine er nesten svarte..[:-]
Fikk strekkmerker ganske tidlig, men på selve magen kom senere.
Dessuten har jeg fått død hud[8|] her og der.. dvs. kan klype alt jeg kan, men føler ingenting[:-] Rett over brystvortepartiet, og rundt/i/over navlen... det er kult.[>:]

prøvde å klype rundt navlen nå jeg og, føler visst ingenting rundt navlen jeg heller

Jeg begynte å få strekkmerker allerede 14-15 uker på vei[&:] Så du kan jo tenke deg åssen jeg ser ut nå?? I tillegg en hengemage etter KS, LEKKERT!!![:'(][:'(][:'(][:(]

Jeg fikk i uke 38!!! surt! fikk kjempe mange røde strekkmerker, er et halvt år siden fødselen nå og de vises kun i sollys! [:)]

Jeg fikk strekkmerker veldig tidlig.. Begynte rundt navlen og spredde seg mer utover jo lengre ut i svangerskapet jeg kom! Jeg fikk også i siden, og de er kjempelyse nå.. Nesten ikke synlige! Men de på magen er kjempestygg, de er så brei at de synes veldig godt..[:'(][&:]

Jeg fikk rett rundt navlen. Har hatt piercing i navlen før og mellom disse 2 hullene begynte det å bli strekkmerke ganske tidlig, rundt uke 25 - 28 tror jeg. Så fikk jeg noen rett under navlen. Men alt i alt ble det ikke så ille, jeg fikk totalt 5 mindre "streker".

Fikk på puppene og litt på låra.

Har ingen på magen etter 6 svangerskap.

Jeg fikk et lite ett, under fødselen (oppdaga det ikke før to uker etterpå) [;)] 

Hvis man får veldig mye kan man visst få dekka operasjon hvis man vil det. Men vi får vel prøve å se det gode i det!! Se på nurkene våre og drite i mageskinnet![:)]

Jeg har kjøpt meg galvanic spa og brukte den 2 dager i uka og noen uker,nå holder det med en gang i uka og skal si at det har hjelpt med i alle fall 90%...

Fikk ikke det jeg[;)]

ORIGINAL: Neathey

Jeg har kjøpt meg galvanic spa og brukte den 2 dager i uka og noen uker,nå holder det med en gang i uka og skal si at det har hjelpt med i alle fall 90%...

Hva er det? Og hvor selges det?

Back
Topp