Strekkmerker?

Line96

Første møte med forumet
Hei! Jeg begynner å ane at jeg er i ferd med å få strekkmerker på magen. Er det flere her inne som merker noe?

Jeg må være såpass ærlig og si at jeg kjente jeg ble skikkelig lei meg når jeg oppdaget det, uten at jeg egentlig var helt forberedt på å få den reaksjonen. Har alltid tenkt at jeg ikke bryr meg så mye «om sånt»…
 
Jeg har masse både på magen og puppene :) Dette er 3e svangerskap da så har blitt vandt med dem og alle har falmet. Man ser dem nesten ikke selv om magen har strekt seg igjen. Denne "lille" karen ser ut til å bli større en søsknene sine da så har lagt merke til at de jeg allerede har har blitt litt rosa i endene som tyder på at de har strekt seg litt til.
Det er helt normalt å bli lei seg, men med litt tid vil de bli mindre synlige ❤
 
Fikk ikke så mange strekkmerker med de to andre. 4-5 stk på et par cm til venstre for navelen. De er helt falmet. Denne gangen har jeg til nå fått ett lite nytt et til høyre for navelen, ca en halv cm lang
 
Har til nå ikke fått noen strekkmerker. Men det kan vel sikkert snu fort. Min mor som har født 4 barn har ingen strekkmerker, og har skjønt det er en genetisk greie så kanskje jeg ikke får noen pga det. Blir spennende å se. Føles hvertfall som huden og magen skal sprenges til tider så nesten rart om ikke huden sprekker snart:p
 
Har sldri hadt strekkmerker, men fikk plutslig masse på magen rett før jul, og trudde jeg skulle slippe unna:shy: men så gjorde jeg ikke det og ble også lei meg av og se dem:(
 
Hat ikke fått noen på magen men har antydning til ett par bittesmå under puppene. Det blir sikker verre når melka kommer og de vokser enda mer :hilarious: litt kjipt er det jo, men de pleier jo å bli litt svakere med tiden og tror det er en sånn ting man legger mer merke til selv enn det andre gjør.
 
Har ikke dukket opp noen enda,utrolig nok. Fikk litt på puppene og lårene sist(strekkmerker uten farge på)
Men denne gangen har jeg gått å ventet på de egentlig. Er nå like stor som jeg var ved fødsel sist,så blir spennende å se om huden klarer å strekkes enda lengre:p

Min mor fikk ikke spesielt med strekkmerker,så tror ikke jeg er sånn kjempe utsatt. Men det kan jo plutselig komme mange likevel.
 
Min mamma har ingen strekkmerker etter 3 barn. Jeg fikk etter fødsel på første, ved overtid på andre og venter på dem nå. Er like stor som til termin de andre gangene nå. Strekkmerkene jeg fikk tidligere er helt bleke og kunne absolutt ikke legge noe særlig merke til dem tidligere. Det får komme det som kommer :D:happy:
 
Back
Topp