Strekkmerker

Lillebille89

Elsker forumet
Assistert-jentene
Oktoberlykke2020❤
Sensommerskattene 2023
Til dere som har gått gravid før, når kommer strekkmerkene? :p Jeg fikk endel når jeg fikk hofter og pupper så regner med det kommer endel mer i svangerskapet.
 
Fikk rundt uke 30 i mitt første svangerskap, da fikk jeg kun på magen. fikk ingen i nr 2 og håper jeg slipper å få noen nye denne gangen også:hilarious:
 
Fikk ett strekkmerke da jeg var 7/8 mnd på vei. Det var rett over navlen pga piercingen min, så den tok jeg ut. Ellers har jeg ikke fått noen, men tror de kommer etterhvert som huden begynner å strekke seg.
 
Sniker. Jeg fikk siste 2-3 ukene forrige svangerskap. Hadde håpet jeg slapp, men neida :p strekkmerker på magen rundt navlen. Hadde skikkelig guttemage, så den stod rett ut.
 
Jeg fikk ingen strekkmerker forrige gang og håper at genene er med meg denne gangen også :p Tror mest på gener når det gjelder strekkmerker eller ikke jeg. Mamma hadde gigantisk mage når hun gikk med meg og fikk ikke et eneste strekkmerker hun heller.
 
Kan altså vente noen uker før jeg kan forvente at de kommer skjønner jeg :hilarious:
 
Med de to første jentene kom strekkmerkene fra uke 20- utover:) Med nr 3 kom ikke strekkmerker. Så jeg satser på at huden er «ferdig strekt» og satser på at det ikke kommer noen nye nå heller:p
 
Jeg har kun fått strekkmerker under fødsel med begge to, og kun på magen, rundt navlepiercingen :p
 
Med første fikk jeg når jeg hadde bikket uke 30 trur jeg det var. Da fikk jeg strekkmerker 360grader rundt hele magen. Mildt sagt ikke bekymret for nye dette svangerskapet, hehe. Jeg hadde smurt meg med fuktighetskrem helt frem til da, en ukes ferie glemte jeg det og da kom de uka etter den ferien. Angrer litt på den. Men men :)
 
Back
Topp