Strekkmerker

Har du fått tigerstripene dine?

  • Ja:)

    Votes: 12 35,3%
  • Nei:)

    Votes: 22 64,7%

  • Antall som har svart
    34

1mamma1

Blir kjent med forumet
Novemberbarna 19
Ja da var strekkmerkene på plass. Eller er vel tigerstriper vi kaller dem. Var så glad for noen uker siden for jeg ikke hadde fått noen strekkmerker(utenom på puppa) men i uke 37 dukka det et opp, å nå har jeg faktisk en god del på nedre del av magen. Så slapp ikke unna likevel :shifty::hilarious:
Andre som også har trodd de slapp billig unna så kom de snikende på slutten?
Prøver å smøre magen mye, men når de har kommet er det vel ikke mye å gjøre med det?
 
Ingen foreløpig, men forberedt på at de plutselig kan dukke opp :) Har enda tre uker igjen til termin.
 
Ingen foreløpig, men forberedt på at de plutselig kan dukke opp :) Har enda tre uker igjen til termin.
Aah, da får vi håpe magen holder seg. Har selv mange venninner som ikke har fått et eneste strekkmerke :)
Jeg har også ganske svak hud, som sikkert gjør det «lettere» å få merker
 
Fått mine første striper på låra, dukka opp rundt uke 30. Ingen på magen, enda..
 
Vet ikke om jeg har fått nye eller at dem bare er blitt større siden magen er større. Men mer synlig er de iallefall blitt.
 
Er desverre lite å gjøre med strekkmerker. Har selv hatt strekkmerker på innside lår siden puberteten. Fikk noen på slutten av forrige graviditet. Har fått en i navlen der jeg har hatt piercing, så når jeg ikke er gravid er ser det bare rart ut :wtf: Men man venner seg til disse stripene etterhvert! De jeg har hatt siden puberteten har på en måte blitt en del av meg og er mange år siden jeg synes de var sjenerende:)
 
Fikk ikke et eneste med datteren min forrige gang. Kom meg til uke 37 denne gangen, da kom det første og siden har det kommet noen til. De er liksom ikke sånn skikkelig sprukket som jeg ser enkelte har, men er tynne røde streker i huden. Tror ikke de blir veldig sjenerende når de blekner. :)
 
Med første gikk jeg leeeeenge uten og var fornøyd med det, men fikk et par små mot slutten... resten under fødsel!! Baksiden på lår og legger så ikke ut etterpå. Denne gangen har jeg også fått noen få mot slutten. Håper jeg slipper litt billigere unna nå :shy:
 
Har fått noen smååå merker under puppene, samt et par på sidene/hoftene, men ingen foran på magen foreløpig:) Tenker det ikke er noe krise om jeg skulle fått noen etter hvert, da det kun er et minne om det store kroppen min har vært gjennom:)
 
Fikk mest i puberteten (rumpe/pupper/lår), såvidt et par på magen med første barn, men masse på beina og hoftene. Ingenting med andre. Får nye nå på slutten med tredje, på magen.
Klarer ikke ta det så tungt, skal ikke jobbe som undertøysmodell, stripper eller spille i nakenfilmer så da har det jo ingenting å si.

Men hadde jeg fått masse dype revner i vevet kan jeg ikke love at det ikke hadde plaget meg, mine har vært sånne vanlige strekkmerker hittil.
 
Har noen kloremerker på undersiden av under puppene, men det hadde jeg masse strekkmerker fra før, foreløpig ingenting annet som jeg ser.. 40+0 imorgen.
Egentlig ganske imponert over det, jeg får fort arr og merker
 
Har på hoftene og litt på lårene fra ungdomstiden, men har ikke fått noen på magen hverken i første svangerskap eller nå. :p Nå er nå lillesøster født, så regner ikke med det kommer noen nå :D haha..
 
De første i svangerskapet kom FØR positiv test :p ikke at det utgjør noen forskjell, jeg ser allerede ut som en tiger :p har på magen, brystene, armene og lårene
 
Jeg har fått strekkmerker på magen, rundt navlen, i alle tre svangerskap. De blekner etterpå, så det er ikke noe jeg stresser med akkurat.
 
Har så mange fra før at jeg vet ikke om det er noen nye der:laughing002 men de har aldri plaga meg så de får bare komme hvis de må
 
Har ikke fått noen ennå i dette svangerskapet. Men sist fikk jeg masse plasser. I starten fikk jeg på leggene/i knehasene. Så etterhvert fikk jeg på magen.
Har ikke sett noen nye nå denne gangen, men ser jo bedre de fra sist nå som de strekkes litt ut igjen på mageregionen.
 
Ingen enda, 38+5. Ser de gamle er ganske strekte, så kan godt være det kommer noen nå. Blekner uansett, og noen modellmage har jeg ikke, så går helt greit i såfall.
 
39+4 og har ikke fått noen nye enda
 
Tror kanskje det har kommet noen på magen, men det er jo umulig å si sikkert før den har trukket seg tilbake igjen.
Navlen har revnet litt fra festet sitt så det kan være flere overraskelser på lur.
 
Back
Topp