Det er vel kanskje ikke til å unngå, men er det noen som gjør noe forebyggende? Jeg fikk endel på rumpe og lår i puberteten, så tror kanskje ikke jeg klarer å unngå det nå. Men hadde vært så greit å ikke få på magen og puppene i tillegg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk i puberteten også, men bare tre bittesmå merker i siste uka sist jeg gikk gravid! Veldig positiv overaskelse!Det er vel kanskje ikke til å unngå, men er det noen som gjør noe forebyggende? Jeg fikk endel på rumpe og lår i puberteten, så tror kanskje ikke jeg klarer å unngå det nå. Men hadde vært så greit å ikke få på magen og puppene i tillegg!
Jeg fikk i puberteten også, men bare tre bittesmå merker i siste uka sist jeg gikk gravid! Veldig positiv overaskelse!
Jeg har aldri opplevd det før først graviditeten. Jeg brukt alt mulig oljer og krem men det hjalp ikke meg i det helle tatt. Var flink til å smørre meg før graviditeten og under og etter men jeg har fått så mye av det allikvel. Så jeg tror det er bare å lære seg å leve med dem.Det er vel kanskje ikke til å unngå, men er det noen som gjør noe forebyggende? Jeg fikk endel på rumpe og lår i puberteten, så tror kanskje ikke jeg klarer å unngå det nå. Men hadde vært så greit å ikke få på magen og puppene i tillegg!
Alle strekkmerkene mine stammer fra tenårene, unntatt litt på ene puppen og ett ved navlepiercingen min som er fra sist svangerskap[emoji85] Så du får ikke nødvendigvis strekkmerker[emoji16] Jeg har fått biooil og tenkte å teste det, men ikke veldig overbevist om at det fungerer[emoji28]Det er vel kanskje ikke til å unngå, men er det noen som gjør noe forebyggende? Jeg fikk endel på rumpe og lår i puberteten, så tror kanskje ikke jeg klarer å unngå det nå. Men hadde vært så greit å ikke få på magen og puppene i tillegg!