Strekkmerker

Mamma Ma

Flørter med forumet
Jeg er kun 13+6 men de siste ukene har magen vokst veldig. Ser jeg har fått blodutredelser (begynnende strekkmerker) flere steder nå, er ikke det veldig tidlig? Flere som opplever dette eller har erfaring? Smører dere huden? i så fall, hvilke produkter bruker dere? :) Tar gledelig i mot alle tips og trix :)

Prøv bio oil! Fikk strekkmerker sist svangerskap og denne oljen har redusert de som var. Håper den tar de som evt kommer også:):)

Har lest om bio oil, men usikker på om den virker forebyggende også eller om den er best for bruk i ettertid!? :)

Har hørt mye bra om Bio oil, så denne har jeg begynt å bruke I håp om å ikke få strekkmerker :)

Har ikke fått noen nye tror jeg, siden magen ikke er så veldig stor enda. Ser derimot at de jeg fikk i forrige svangerskap begynner å synes bedre igjen.

Jeg fikk et fint sett med strekkmerker sist og jeg smørte magen. Skader jo ikke å smøre og mulig huden greier bedre å heale seg i ettertid, men det er sikkert gammel info at strekkmerkene dannes dypt nedi huden hvor kremer og oljer ikke når, så noen får og noen får ikke :/

Back
Topp