August16spire
Elsker forumet
Jeg smurte og oljet I 1.svangerskapet, mamma har ikke et strekkmerke mens jeg fikk en hel haug. Brystene, magen og mellom lårene. Og de siste kom senest under fødselen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jojoba-olje er gull verdt altså! Bruker den til mye annet også, som desinfiserende/rensende, på eksem m.m. Skal kjøpe ny flaske nå (mamma bestiller fra Miranda's for meg) for å bruke resten av graviditeten på tørr hud ♡♡♡Mange gode tips her!, men ingen nevner det å smøre huden innenfra. Jeg tror at Omega 3 vil hjelpe på fra innsiden så jeg tar dette hver dag til frokosten. Jeg tar dette for å styrke utviklingen til fosteret og for min egen helses del, men tenker at det må ha god effekt på andre måter også
I tillegg bruker jeg en grov skrubb en gang i uken i dusjen (Korres Basil Lemon Body Scrub) og smører meg med en fet, argan-holdig bodylotion (kjøpt på helsekost i utlandet, ikke å få tak i her.) Bruker også ren jojoba/olje (også utlandet) akkurat på magen, siden av magen, rompe/lår og brystene to-tre ganger i uken![]()
De aller fleste dagligvare butikker selger bio oilBio oil? Hvor kjøper du det? Hilsen helt grønn på dette....