Lillebolle02
Betatt av forumet
til dere som fikk strekkmerker på magen under svangerskapet, hvordan ble det visanes etter du var ferdig med graviditeten å magen hadde gått tilbake ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her tok det vel et år eller så før de ble lyse.

Smørte meg bare med vanlig, fet bodylotion. Er genetisk disponert for strekkmerker, så var forberedt på at de skulle komme. Men blir det like ille denne gangen, så kommer jeg nok til å bruke sånne dermaruller.Smurte du deg med noe da?
Og ble det sånn "appelsinhud" like :L Hehe vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men sånn innskrumpa der merkene er ?
Akkurat likt her. Raudlilla merker over heile magen mot slutten av første svangerskap. Andre gong (to år etter) blei det ikkje noko verre igjen. No er det åtte år sidan sist og merkene er blitt veldig lyse, magen er berre litt ruglete.Fikk seriøst HELE magen, såg ut som flammer, kart og you name it!!!
Såg ikke klok ut under svangerskapet, og de første årene etterpå viste de ganske bra...men nå er de så lyse at de er nesten bortemen nå er jeg gravid igjen da, og de blir mer synlige.. men men.
Kaller de æresmerker jeg!![]()