Strekkmerker?

Vi er så heldige å ha badekar, og det er helt fantastisk! Nå må jeg bare passe på at mannen er hjemme, er så redd for ikke å komme meg opp igjen... Veldig vanskelig å bøye seg, og reise seg fra gulvet eller huksittende nå.
Vi skal lett ha badekar når vi kjøper oss leilighet :D har lyst å sette inn her fordi vi har egentlig plass, men vet ikke om det er lov i leid leilighet :p
 
I løpet av uke 30 har det dukket opp noe som nok er strekkmerker på hoftene. Det er en slags røde flekker, og en liten stripe som også kan se ut som en blodåre. Regner med det blir flere og mer tydelige etterhvert nå. Er vel ikke til å unngå:) passer på å vise dem til mannen underveis, så han ikke skal få sjokk - haha! :)
Flere som oppdager strekkmerker nå?
 
I løpet av uke 30 har det dukket opp noe som nok er strekkmerker på hoftene. Det er en slags røde flekker, og en liten stripe som også kan se ut som en blodåre. Regner med det blir flere og mer tydelige etterhvert nå. Er vel ikke til å unngå:) passer på å vise dem til mannen underveis, så han ikke skal få sjokk - haha! :)
Flere som oppdager strekkmerker nå?
Uke 32 imorgen og jeg har fått noen små på sidene av magen, og også en som ser ut som blodåre. Det går faktisk noen blodårer der, så vet ikke helt hva det er. Kjennes litt ut som et strekkmerke da huden er tynnere og føler en fordypning der på en måte? Har ikke smurt meg med den Weleda oljen på 6 uker nå da, så lurer på om de kunne vært unngått om jeg hadde gjort det :p gjør meg ingenting da :)
 
Uke 32 imorgen og jeg har fått noen små på sidene av magen, og også en som ser ut som blodåre. Det går faktisk noen blodårer der, så vet ikke helt hva det er. Kjennes litt ut som et strekkmerke da huden er tynnere og føler en fordypning der på en måte? Har ikke smurt meg med den Weleda oljen på 6 uker nå da, så lurer på om de kunne vært unngått om jeg hadde gjort det :p gjør meg ingenting da :)

Jeg har smurt meg hver dag jeg altså, tror nok ikke det er til å unngå om man er disponert:-( Men bryr meg ikke så mye om dem:)
 
Jeg har smurt meg hver dag jeg altså, tror nok ikke det er til å unngå om man er disponert:-( Men bryr meg ikke så mye om dem:)
Nei, de er ingenting å bry seg om :p magen min har jo vokst utrolig fort de siste ukene, er ikke noe rart at jeg har fått noen strekkmerker.
 
Uke 32 imorgen og jeg har fått noen små på sidene av magen, og også en som ser ut som blodåre. Det går faktisk noen blodårer der, så vet ikke helt hva det er. Kjennes litt ut som et strekkmerke da huden er tynnere og føler en fordypning der på en måte? Har ikke smurt meg med den Weleda oljen på 6 uker nå da, så lurer på om de kunne vært unngått om jeg hadde gjort det :p gjør meg ingenting da :)
Sånn kjennes mine ut også. Synes det er litt guffent at man kan kjenne at huden har sprukket :/
Jeg har foreløpig bare de gamle. Ingen nye har dukket opp enda tror jeg.
Smører meg med body butter fra Body Shop eller en olje, mest for å slippe å klø egentlig.
 
Sånn kjennes mine ut også. Synes det er litt guffent at man kan kjenne at huden har sprukket :/
Jeg har foreløpig bare de gamle. Ingen nye har dukket opp enda tror jeg.
Smører meg med body butter fra Body Shop eller en olje, mest for å slippe å klø egentlig.
Det er noe jeg tenker salve, kremer og oljer hjelper på veldig. Den kløen når huden strekker seg. Det å bevare fuktigheten i huden sies å motvirke kløe :)
 
Begynner å dukke opp noen strekkmerker her også. På undersiden av magen. Synes ikke det er noe gøy, men skal ikke klage! Det er mest irriterende siden jeg ikke fikk mer enn ett sist gang. (For et år siden) Og nå er det jo 10 uker igjen! Er spent på hvordan det kommer til å ende til slutt! Symfysemålet mitt er lavere denne gangen, men tror magen er større...
 
Når magen kom i uke 25 ca så kom magen plutselig over navlen og dermed kom strekkmerkene. Jeg har jo noen fra før, men syntes det var så snålt at de kom kun rundt navlen :) men det gjør meg absolutt ingenting, det er verdt vær ei stripe :)
 
Har fått mest på sidene men også litt på lår, rumpe og BENA?! Hvorfor skjønner jeg ikke men.. Har også ett par på magen og på undersiden av magen (disse liker jeg ikke, for de er ikke noe behagelig å stryke over) men jeg tenker at jeg prøver sånn swiss roller eller noe sånn etter svangerskapet for jeg liker det ikke. :arghh: Burde vært flinkere å smøre tror jeg, men føler meg ikke så mye større så er sikkert litt hormonene sin feil også.
 
Har fått mest på sidene men også litt på lår, rumpe og BENA?! Hvorfor skjønner jeg ikke men.. Har også ett par på magen og på undersiden av magen (disse liker jeg ikke, for de er ikke noe behagelig å stryke over) men jeg tenker at jeg prøver sånn swiss roller eller noe sånn etter svangerskapet for jeg liker det ikke. :arghh: Burde vært flinkere å smøre tror jeg, men føler meg ikke så mye større så er sikkert litt hormonene sin feil også.
Oooh! Sånn swiss roller har jeg lurt på lenge. Funker den eller er det oppskrytt?
 
Her har det de siste to ukene kommet endel strekkmerker rundt navlen og ut mot sidene. De er ikke så lange, men kommer fler og fler. Lurer på hvordan det blir til slutt.. :)
 
Ja, da er vi flere i samme båt skjønner jeg. Tenker det er verdt hver eneste stripe:) Jeg har ikke klødd noe i det hele tatt enda, så det er nok fint å smøre med noe. Jeg har vært flink til det, fordi jeg synes det er så deilig - og tenker Lillegutt får litt massasje:)
 
Ja, da er vi flere i samme båt skjønner jeg. Tenker det er verdt hver eneste stripe:) Jeg har ikke klødd noe i det hele tatt enda, så det er nok fint å smøre med noe. Jeg har vært flink til det, fordi jeg synes det er så deilig - og tenker Lillegutt får litt massasje:)


Jeg bruker å smøre selv, men noen kvelder får jeg mannen til å smøre. Det er ganske koselig, da prater han ofte med lillepia. :)
 
85f989fc964c6b0b6900987df720ac26
4acc3d051db149fd15c701d884380ea8
mine to små strekkmerker på første bilde og noen små på andre samt den som så ut som en blodåre er nå tydelig et strekkmerke :) og jeg kunne ikke brydd meg mindre <3 la også merke til at jeg har en guling (blåmerke) på siste bildet der. Heftig :p
 
Back
Topp