MarcusMamma
Forumet er livet
Har en del fra før men de var blitt ganske lys, ikke kommet noe tidligere i svangerskapet men nåååå kom det noen på tvers av magen av alle ting, typisk nå på slutten da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan bekrefte det ja! Har ett strekkmerke til nå (bank i bordet!!), og det er over hullet i navelen.. Var nesten redd det skulle revne over der en stund :OHatt det lenge jeg :/ glad for at hullet i navelen grodde for mange år siden, for jeg har hørt at man kan få noen fæle ut av det..? Trodde jeg slapp unna strekkmerker helt til jeg løftet på magen og så at de var der alle som en haha
Oh no! Da blir de ganske kraftige ja :/Kan bekrefte det ja! Har ett strekkmerke til nå (bank i bordet!!), og det er over hullet i navelen.. Var nesten redd det skulle revne over der en stund :O
Venter spent på hvordan hullet i navlen blir. Mitt er også grodd for mange år siden, men tipper det ikke blir veldig pent likevel. Ser jo det strekker godt over der..Hatt det lenge jeg :/ glad for at hullet i navelen grodde for mange år siden, for jeg har hørt at man kan få noen fæle ut av det..? Trodde jeg slapp unna strekkmerker helt til jeg løftet på magen og så at de var der alle som en haha
Neeeei, ikke si sånn. Tenkte jeg skulle slippe unna og regnet med at det skulle gå veien når jeg ikke har sett noen til nå. 2 dager før! Så urettferdighos meg kom de to dager før fødselen! Synes ikke så veldig så er egentlig heldig! Men har noen arr fra en tidligere operasjon som strekker seg fra alle kanter
Har du prøvd å løfte magen..?Venter spent på hvordan hullet i navlen blir. Mitt er også grodd for mange år siden, men tipper det ikke blir veldig pent likevel. Ser jo det strekker godt over der..
Ellers har jeg ikke sett noen strekkmerker til nå. Krysser fingrene!
Hehe, jeg har ikke klart å se noen under der ennå hvertfall Ikke den enkleste plassen å se for tiden heller daHar du prøvd å løfte magen..?
Håper du ikke få noen, det er ikke noe gøy. Og håper mine forsvinner så godt som mulig
Vet! Det er så urettferdig, spesielt når man har vært flink med å smøre seg fra topp til tå og brukt en del penger på forskjellige produkter! Genetisk er det uansett, og man skal ikke si at smøring ikke hjelper, det forebyggerNeeeei, ikke si sånn. Tenkte jeg skulle slippe unna og regnet med at det skulle gå veien når jeg ikke har sett noen til nå. 2 dager før! Så urettferdig
Hehe nei, må ha speil ogsåHehe, jeg har ikke klart å se noen under der ennå hvertfall Ikke den enkleste plassen å se for tiden heller da