Strekkmerker

MarcusMamma

Forumet er livet
Har en del fra før men de var blitt ganske lys, ikke kommet noe tidligere i svangerskapet men nåååå kom det noen på tvers av magen av alle ting, typisk nå på slutten da :P

Hatt det lenge jeg :/ glad for at hullet i navelen grodde for mange år siden, for jeg har hørt at man kan få noen fæle ut av det..? Trodde jeg slapp unna strekkmerker helt til jeg løftet på magen og så at de var der alle som en haha :P

Hatt det lenge jeg :/ glad for at hullet i navelen grodde for mange år siden, for jeg har hørt at man kan få noen fæle ut av det..? Trodde jeg slapp unna strekkmerker helt til jeg løftet på magen og så at de var der alle som en haha :p
Kan bekrefte det ja! :P Har ett strekkmerke til nå (bank i bordet!!), og det er over hullet i navelen.. Var nesten redd det skulle revne over der en stund :O

Kan bekrefte det ja! :P Har ett strekkmerke til nå (bank i bordet!!), og det er over hullet i navelen.. Var nesten redd det skulle revne over der en stund :O
Oh no! Da blir de ganske kraftige ja :/

hos meg kom de to dager før fødselen! Synes ikke så veldig så er egentlig heldig! Men har noen arr fra en tidligere operasjon som strekker seg fra alle kanter:P

Har (bank i bordet) ikke fått et eneste strekkmerke enda. Har ganske liten mage så ser ikke ut som det kommer heller.. Å godt er det for har nok fra før av på rumpe, lår og pupper fra puberteten :p

Hatt det lenge jeg :/ glad for at hullet i navelen grodde for mange år siden, for jeg har hørt at man kan få noen fæle ut av det..? Trodde jeg slapp unna strekkmerker helt til jeg løftet på magen og så at de var der alle som en haha :p
Venter spent på hvordan hullet i navlen blir. Mitt er også grodd for mange år siden, men tipper det ikke blir veldig pent likevel. Ser jo det strekker godt over der..

Ellers har jeg ikke sett noen strekkmerker til nå. Krysser fingrene!

hos meg kom de to dager før fødselen! Synes ikke så veldig så er egentlig heldig! Men har noen arr fra en tidligere operasjon som strekker seg fra alle kanter:p
Neeeei, ikke si sånn. Tenkte jeg skulle slippe unna og regnet med at det skulle gå veien når jeg ikke har sett noen til nå. 2 dager før! Så urettferdig :p

Jeg har fått mange på magen. Syns det er jævla kjipt for å være ærlig, ser virkelig ikke pent ut. Har smurt med sånn kakaobutter, det virka ikke.

Venter spent på hvordan hullet i navlen blir. Mitt er også grodd for mange år siden, men tipper det ikke blir veldig pent likevel. Ser jo det strekker godt over der..

Ellers har jeg ikke sett noen strekkmerker til nå. Krysser fingrene!
Har du prøvd å løfte magen..? :P :P
Håper du ikke få noen, det er ikke noe gøy. Og håper mine forsvinner så godt som mulig :D

Har fått en del på siden, er et fint belte med strekmerker rundt meg :-P og nedover låret, men ikke magen enda... Som sikkert kommer :-/

Fikk ingen i forrige svangerskap, men fikk noen på puppene da melken kom etter fødsel. Har ikke fått noen strekkmerker hittil i dette svangerskapet heller, men sjekker daglig. Er livredd for å få merker på magen :/ Merkene på puppene er jo ikke så vanskelig å skjule...

Neeeei, ikke si sånn. Tenkte jeg skulle slippe unna og regnet med at det skulle gå veien når jeg ikke har sett noen til nå. 2 dager før! Så urettferdig :p
Vet! Det er så urettferdig, spesielt når man har vært flink med å smøre seg fra topp til tå og brukt en del penger på forskjellige produkter! Genetisk er det uansett, og man skal ikke si at smøring ikke hjelper, det forebygger;)
Jeg fikk noen synlige på innsiden av lårene, puppene og noen få på hver side av magen!

Har foreløpig ikke sett tegn til nye rosa streker ennå. Har en god del fra før og det svir innimellom så de kommer nok. De værste mine ble ikke tydelige før etter fødselen, så jeg bare venter :)

Rart jeg har fått på
Tvers, veldig lekkert over de som alt er på langs :P

Back
Topp