Strekkmerker

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Dere som har gått gravide før, når kom strekkmerkene :p ??

Sist kom strekkmerkene den siste mnd. De strekte seg ut fra ett arr jeg har på magen :P
Foreløpig har det ikke kommet nye... ;)

De siste ukene.. Nedtur deluxe! haha.. Men nå tenker jeg egentlig aldri over dem.. Er nesten litt stolt jeg, rart med det :)

Kom helt på slutten. Men mye går bort etterhvert, så sitter ikke igjen med såå mye.

Fikk aldri strekkmerker. Krysser alt som krysses kan for at de holder seg unna nå også!

Fikk aldri strekkmerker. Krysser alt som krysses kan for at de holder seg unna nå også!
Samme her, men regner i grunn med de kan komme denne gang. Blir nok større med tvillinger enn med en... Har veldig elastisk hud ifølge legen, så er lov å håpe.

Fikk også under fødsel. Jordmor lå oppå magen min mens jeg presset, da kom det noen pittesmå striper fra navlen og ned mot hårene. Viser nesten ikke :)

Jeg har magen full etter første, akkurat når jeg fikk de husker jeg ikke. Men lurer på om ikke det var tidlig da magen vokste fort. Har ikke fått noen nye ennå og regner ikke med jeg får noen for det er det ikke plass til :P

Jeg har en del strekkmerker fra før (pga overvekt), og har fått noen nå. Men jeg tenker ikker så mye over de:)

Jeg fikk på hoftene allerdere de første ukene :(

Back
Topp