Strekkmerker

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Har litt fra de to første- ingen nye som keg kan se denne gang- termin i dag... Og har smurt meg nesten hver dag denne gang :) - så det fungerte tydeligvis med smøring på meg :)

To svangerskap og ingen på magen, veldig fornøyd med det. Men, etter fødsel fikk jeg så mye vann i beina, og da spøkte gubben med at jeg kom til å få strekkmerker på beina, og oh yes! På sida ved knea faktisk. Spesielt!

Noen små på hoftene og litt på puppene og innsiden av lårene (!?), men ingen på magen :-)

Har sluppet unna til nå, straks 40 uker. Men de kan fortsatt komme ;) er vel disponibel for det, fikk det på innsiden av lårene i tenåra i en heftig vokseperiode. Vi får se.. Bryr meg lite akkurat nå, vil bare få ut denne babyen!!

2 svangerskap og jeg fikk ingen:)

Ikke fått i noen av mine tre svangerskap.

Ikke et eneste, men kan ikke ta på meg noe ære for det selv. Har ikke smurt meg eller gjort noe som helst for å unngå strekkmerker, så her har jeg bare vært heldig.

Det har vel lite å gjøre med smøring, men mer med genetikk. Smøring virker lindrende da det kan svi og klø når huden strekker seg. Alle damene i min familie har det, og jeg regna ikke med å komme unna det jeg heller :( men de kom ikke før den siste måneden.

Det har vel lite å gjøre med smøring, men mer med genetikk. Smøring virker lindrende da det kan svi og klø når huden strekker seg. Alle damene i min familie har det, og jeg regna ikke med å komme unna det jeg heller :( men de kom ikke før den siste måneden.
Jeg fikk med de to første, da smurte jeg meg ikke. Denne gangen har jeg smurt så og si hver dag og ingen merker så langt 40+2. Mamma fikk ikke strekkmerker- 2 fødsler. Så.. Kanskje det hjelper for noen å smørre.. Mens for noen har det ikke hensikt... ?

Jeg fikk med de to første, da smurte jeg meg ikke. Denne gangen har jeg smurt så og si hver dag og ingen merker så langt 40+2. Mamma fikk ikke strekkmerker- 2 fødsler. Så.. Kanskje det hjelper for noen å smørre.. Mens for noen har det ikke hensikt... ?
Da er det sikkert veldig individuelt ja :) sikkert både med gener og sin egen hud å gjøre!

Fikk 3 små rundt navlen, men synes ikke de er så synlig og de gjør meg ingenting :-)

Back
Topp