Strekkmerker

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Har du fått strekkmerker?
Eller har du fra tidligere svangerskap?

har fått en del..men bare på rumpa og korsryggen så de er ikke synlige for andre enn kjæresten :') har en del fra tidligere vekstperiode som 14åring.. ønsker di nye velkommen i "klubben"

Fått noen få på undersiden av puppene.. har noen fra før på lårene etter puberteten, mens magen er fin enn så lenge.. magen har vært noe av det jeg faktisk har vært fornøyd med på kroppen tidligere, så håper litt at jeg kan få beholde den sånn någen lunde strekkmerkefri..!

Fått noen få nye strekkmerker på magen og ved puppene. Har en del fra før av på magen fra puberteten

Har fra forrige, mest på lårene og litt på hoftene. Har ikke fått noen flere, men de har blitt mer synlige.

Fikk noe strekkmerker på magen sist og har dessverre fått noen nye da magen er lavere enn forrige gang.. :( men men, jeg er ikke så fin på det! Jeg er stolt av hva kroppen min har fått til!!

Jeg har ikke fått noen enda, men hvis jeg har arvet huden til moren min, så har jeg mange i vente:(

Jeg har ikke fått noen jeg har lagt merke til. Tror jeg er litt heldig der for fra 2000-2003 (kanskje) la jeg på meg litt over 40kg og jeg har ingen skjemmende strekkmerker (som jeg finner)! Men så er jeg ganske avslappet til kroppen min da, tenk bare hva den produserer ;-)

Har fått på puppene, rumpa, hoftene og lårene og begynner å se antydninger til strekkmerker på ene siden av magen, har tatovering på motsatt side så håper virkelig ikke at jeg får noen der!!

Jeg hadde noen på magen fra før av etter vektoppgang. Har fått noen nye, og de gamle har blitt rød igjen. Har og fått under puppene. Men det er helt i orden. Jeg skal ikke kle meg i bikini ute blant folk denne sommeren,og mannen liker meg likevel :-)

Har masse fra puberteten på puppene, hoftene og lårene. Har ikke fått noen nye foreløpig, så vi får se :)

Kommet noen nye på magen men de får kose seg der sammen med de som kom av overvekt. Blir så svake etterhvert så no stress.

Back
Topp