Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke fått noe, fikk ikke noe sist, og kunne heller ikke brydd meg mindre om jeg skulle få det. Snakk om strekkmerker er for meg like provoserende som å si at man ønsker seg et annet kjønn enn det man får.
så.. Da har jeg sagt min mening, å for å ikke såre noen så skal jeg holde meg unna denne debatten![]()
Har du ikke fått dem allerede så får du sikkert ikke i det hele tatt :-D jeg har ingen strekkmerker, hverken fra sist svangerskap eller nåværende.Noen av dere som har fått strekkmerker enda? Noen som vet når ca det pleier kommer?
Er livredd for strekkmerker og har egentlig ganske stor mage allerede..
Noen av dere som har fått strekkmerker enda? Noen som vet når ca det pleier kommer?
Er livredd for strekkmerker og har egentlig ganske stor mage allerede..
Da kan man jo spørre hva som er viktigst.. Barna, eller strekkmerkene?
Hva andre mener er for meg totalt likegyldig.. Jeg er (heldigvis) sånn at jeg driter i hva andre måtte mene om meg, og jeg er heller ikke redd for å fortelle det
Så jeg bryr meg ikke om jeg får det, for det beviser bare at jeg har båret to barn i magen, og barna hadde laget sine første tegninger på magen <3